Feedback
I.D.: 93428665

Achiziţie servicii de prelucrare arhivistica

Data publicarii
15.02.24 Exista 5.782 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Pretul estimativ:
105.000,00 RON - 105.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Înceheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal arhivare fizica a documentelor cuprinzand:preluarea documentelor;desprafuirea documentelor;toaletarea documentelor;fondarea;ordonarea documentelor;indosarierea documentelor;inventarierea documentelor.Prestatorul se obligă să execute serviciile prevăzute cu celeritate,profesionalism şi promtitiudinea cuvenită angajamentului asumat,la ...
Înceheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal arhivare fizica a documentelor cuprinzand:preluarea documentelor;desprafuirea documentelor;toaletarea documentelor;fondarea;ordonarea documentelor;indosarierea documentelor;inventarierea documentelor.Prestatorul se obligă să execute serviciile prevăzute cu celeritate,profesionalism şi promtitiudinea cuvenită angajamentului asumat,la standardele şi performanţele prevăzute de legislatia aplicabila in vigoare.Prestatorul se obligă să asigure integritatea fizica a documentelor,toate procesarile fiind necesar a fi asigurate fara posibilitatea deteriorarii acestora.Prestatorul va fi deplin responsabil pentru prestarea serviciilor prevăzute urmând să răspundă faţă de autoritatea contractantă,pentru orice nerespectare sau omisiune a respectării oricăror prevederi legale şi normative aplicabile.Autoritatea contractantă nu va fi responsabilă pentru nerespectarea sau omisiunea respectării de către prestator a oricărei prevederi legale sau a oricărui act normativ aplicabil.Autoritatea contractantă estimează că vor fi supuse executării serviciilor de prelucrare arhivistică un număr de aproximativ 3.000 de dosare care necesită prelucrare arhivistică.Neavând întocmite formele de evidenţă,nu se poate estima numărul exact de dosare ce necesită operaţiunile menţionate.Restul clauzelor vor fi stipulate în contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie servicii de arhivare fizica a documentelor  
prestari servicii legatorie dosare  
legatorie dosare, create de departamentele din cadrul Primariei municipiului Focsani  
Achiziţie servicii de verificare tahograf microbuz de transport şcolar Fiat Ducato VN 05 TNA  
Achiziţie servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto RCA IVECO – DAYLI  
Consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări pentru obiectul de investiţie imobiliară cod obiectiv 2022.C/I.660 Focşani - "LUCRĂRI DE INTERVENŢIE LA PAVILIONUL A DIN CAZARMA 660 FOCŞANI" 05.02.24
Servicii de consultantă dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări pentru obiectivul - 2019-C/I-3523 Focşani-"Lucrări de intervenţie si reparaţii capitale in Cazarma 3523 Focşani" 08.01.24
Servicii de supervizare și consultanță a serviciilor de proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului de investiție imobiliară 2021.I.326 Buzău - „PAVILION NOU ADMINISTRATIV/ BLOC ALIMENTAR ÎN CAZARMA 326 BUZAU” pentru care s-a încheiat Acordul Contractual nr. A-1418 din 21.02.2024 08.05.24
Servicii de consultantă dirigenție de șantier și supraveghere lucrări pentru obiectivul - 2019-C/I-3523 Focșani-"Lucrări de intervenție si reparații capitale in Cazarma 3523 Focșani"  
Consultanță, dirigenție de șantier și supraveghere lucrări pentru obiectul de investiție imobiliară cod obiectiv 2020.C/I.2765 Tuzla - „AMENAJARE INFRASTRUCTURĂ ÎN CAZARMA 2765 TUZLA”