Achizitie servicii informatice, prin incheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii, având ca obiect principal asigurarea evidenţei electronice şi centralizarea automată a datelor din registrele agricole existente în cadrul compartimentului Registru Agricol a instituţiei, în format letric în concordanţă legislaţia, normativele şi standardele specifice, aplicabile, aflate în vigoare la data prestarii servici...
Achizitie servicii informatice, prin incheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii, având ca obiect principal asigurarea evidenţei electronice şi centralizarea automată a datelor din registrele agricole existente în cadrul compartimentului Registru Agricol a instituţiei, în format letric în concordanţă legislaţia, normativele şi standardele specifice, aplicabile, aflate în vigoare la data prestarii serviciilor.În cadrul contractului, prestatorul va asigura functionarea asugurarea aplicaţiei informatice, în funcţie de modificările legislative apărute sau din alte cauze si vor cuprinde serviciile descrise de prestator.Prestatorul va presta serviciile, cu celeritate, profesionalismul si promtitudinea cuvenite angajamentului asumat, la standardele de calitate şi performanţele specifice serviciului prestat in raport cu legislatia specifica, aplicabila, aflata in vigoare la data prestării serviciilor.Prestatorul este pe deplin responsabil pentru corectitudinea întocmirii documentaţiei şi corespondenţa acesteia cu realitatea din teren şi este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe durata prestării serviciilor.Prestatorul va asigura personal cu capacitate profesională adecvată, echipamente şi orice alte asemenea necesare pentru a-şi putea desfăşura activitatea în condiţii corespunzătoare.Restul clauzelor vor fi stipulate în contract.