Încheierea unui contract de achiziţie publică având ca obiect principal servicii de mentenanţă tehnică a sistemului de avertizare–alarmare a populaţiei,de tip Pavian 1200 W din incinta instituţiei,în scopul menţinerii în stare de funcţionare operativă a elementelor sistemului,pentru evitarea surprinderii şi realizarea oportună a măsurilor de protecţie civilă cât şi pentru asigurarea bunei funcţionări a sistemului de avertiz...
Încheierea unui contract de achiziţie publică având ca obiect principal servicii de mentenanţă tehnică a sistemului de avertizare–alarmare a populaţiei,de tip Pavian 1200 W din incinta instituţiei,în scopul menţinerii în stare de funcţionare operativă a elementelor sistemului,pentru evitarea surprinderii şi realizarea oportună a măsurilor de protecţie civilă cât şi pentru asigurarea bunei funcţionări a sistemului de avertizare–alarmare a populaţiei,constând în verificarea şi întreţinerea sirenei electronice de avertizare-alarmare a populaţiei, de tip Pavian 1200 W din incinta instituţiei,aflată în stare de funcţionare,de catre personal de specialitate.Prin mentenanta tehnică intelegem inspectarea frecventa a sirenei electronice de avertizare-alarmare a populaţiei,de tip Pavian 1200 W din incinta instituţiei,in scopul prevenirii siuatiilor de nefunctionare a acestuia,intretinerii,remedierii defectelor constatate,inlocuirii consumabilelor sau pieselor de schimb,atunci cand este necesar.Tariful prevazut se refera la serviciile de mentenanţă tehnică,respectiv verificarea şi întreţinerea sirenei electronice de avertizare-alarmare a populaţiei,de tip Pavian 1200 W din incinta instituţiei,dar nu includ consumabile sau piese de schimb,acestea se vor achizitiona de catre autoritatea contractanta pe baza necesarului intocmit de firma prestatoare de servicii.Prezenta achiziţie se constituie ca document al contractului încheiat între părţile contractante.