Feedback
I.D.: 79018955

Achiziţie servicii de inventariere a patrimoniului UAT COMUNA VULTURU, JUDEŢUL VRANCEA

Data publicarii
21.02.23 Exista 73.851 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79200000-6
Pretul estimativ:
15.000,00 RON - 15.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Încheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal inventarierea patrimoniului Unitatii administrativ – teritoriale comuna Vulturu, judetul Vrancea, conform Ordinului MFP nr. 2861 din 09.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii,cu modificările şi completările ulterioare.Prestato...
Încheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal inventarierea patrimoniului Unitatii administrativ – teritoriale comuna Vulturu, judetul Vrancea, conform Ordinului MFP nr. 2861 din 09.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii,cu modificările şi completările ulterioare.Prestatorul va presta serviciile,cu celeritate,profesionalismul si promtitudinea cuvenite angajamentului asumat,la standardele de calitate şi performanţele specifice serviciului prestat in raport cu legislatia specifica în domeniu aplicabilă,la data prestarii serviciilor.Prestatorul are obligatia de a aplica/respecta toate actele normative si prescriptiile tehnice in vigoare, aplicabile specificului care fac obiectul prezentei achizitii.De asemenea prestatorul va aplica/respecta si eventualele acte normative si prescriptii tehnice aplicabile,care intra in vigoare pe parcursul derularii serviciilor,daca este cazul.Prestatorul este pe deplin responsabil pentru corectitudinea întocmirii auditului energetic şi corespondenţa acestuia cu realitatea din teren şi este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe durata prestării serviciilor. Restul clauzelor vor fi stipulate în contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu