Feedback
I.D.: 87005960

Achiziţie servicii de implementare sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 5 prin proiectul "Administraţie inteligentă în contextul digitalizării"

Data publicarii
17.09.23 Exista 689.446 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72260000-5 48000000-8 72212517-6
Termenul limita pentru depunere:
23.10.23
Pretul estimativ:
2.100.000,00 RON - 2.100.000,00 RON
Documente participare:
  1. Aviz CTE Pr. Sect. 5_admin inteligenta.pdf
  2. Instructiune 1.docx
  3. Formulare - Servicii implementare sistem info.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei proceduri reprezintă Subactivitatea 3.1 Dezvoltarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru, din cadrul Activităţii A3 Dezvoltarea, implementarea şi monitorizarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru, prin care se urmăreşte ca soluţia informatică să îmbunătăţească accesul cetăţenilor, ONG şi mediului privat de afaceri la servic...
Obiectul prezentei proceduri reprezintă Subactivitatea 3.1 Dezvoltarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru, din cadrul Activităţii A3 Dezvoltarea, implementarea şi monitorizarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru, prin care se urmăreşte ca soluţia informatică să îmbunătăţească accesul cetăţenilor, ONG şi mediului privat de afaceri la servicii publice online privind asistenţa socială, asigurate în contextul prevederilor regulamentelor europene şi a legislaţiei naţionale în vigoare, şi să eficientizeze activitatea funcţionarilor publici asigurând fluidizarea fluxurilor de informaţii şi a documentelor specifice între beneficiari, instituţie, intra- interinstituţional precum şi asigurarea gradului de trasabilitate la un nivel înalt de transparenţă decizională.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziție servicii de implementare sistem informatic pentru optimizarea procedurilor și fluxurilor de lucru în cadrul Direcției Generale de Asistență Socială şi Protecția Copilului Sector 5 prin proiectul ”Administrație inteligentă în contextul digitalizării”  
Achiziţie servicii de acces la Ecosistem interinstituţional interconectat şi interoperabil, tip subscripţie, şi de retro digitalizare, inclusiv a echipamentelor de calcul şi a perifericelor de calcul în cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 2 prin proiectul "Proceduri simplificate în vederea reducerii birocraţiei pentru cetăţenii sectorului 2"- cod SIPOCA / SMIS 1259 /153912 11.04.23
Achiziţie servicii de implementare sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 5 prin proiectul "Administraţie inteligentă în contextul digitalizării"  
"Achiziţie ecosistem digital. Implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru" în cadrul proiectului "OPTIM – Digitalizare şi optimizare a activităţii DGASPC Ilfov orientată către cetăţeni" COD SIPOCA 1254, COD MySMIS 154552  
Achizitia si implementarea unui sistem informatic de gestionare a deconturilor in general si a deconturilor de deplasare in special 03.09.24
Achiziție și implementarea unui sistem informatic care să permită optimizarea și eficientizarea fluxurilor de lucru interne, în vederea planificării eficiente a activității derulate la nivelul Direcției Administrativ privind urmărirea derulării contractelor de achiziție produse alimentare și nealimentare a contractelor de servicii/lucrări și gestiune pentru magaziile din cadrul Direcției Generale de Asistență Sociala și Protecția Copilului Sector 2 12.07.19
Consultarea publica pentru caietului de sarcini privind implementarea sistemului informatic integrat pentru optimizarea procedurilor si fluxurilor de lucru, privind Imbunantatirea activitatii tuturor institutiilor implicate (DGASPC), prin accesul rapid online la informatiile gestionate partajat. 26.10.22
Licitatii Viitoare - Achizitie ecosistem digital - implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru OPTIM - Digitizare şi optimizare a activităţii D.G.A.S.P.C Ilfov (Program anual al achizitiilor publice) 30.11.23
Ministerul Sportului organizează prezenta consultare de piaţă în vederea obţinerii de informaţii pentru achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive, pentru dimensionarea adecvată a bugetului şi pentru definitivarea cerinţelor din Caietul de sarcini. 10.06.22
Implementarea unui sistem informatic cu componente front office şi back office pentru eficientizarea proceselor de avizare sanitară SIIe-AVIZ" în cadrul proiectului “Dezvoltarea capacităţii instituţionale a Ministerului Sănătăţii şi Direcţiilor de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti pentru simplificarea procedurilor de reglementare sanitară"– cod SIPOCA723/SMIS 129605 18.01.23