Feedback
I.D.: 90522941

Achiziţie servicii de implementare sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 5 prin proiectul "Administraţie inteligentă în contextul digitalizării"

Data publicarii
10.12.23 Exista 707.579 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72260000-5
Pretul estimativ:
2.100.000,00 RON - 2.100.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivele specifice ale Proiectului la care serviciile solicitate contribuie, prin digitalizarea proceselor la nivelul tuturor actorilor şi optimizarea procedurilor administrative interne în raport cu beneficiarii serviciilor publice şi dezvoltarea abilităţilor personalului prin participarea la programe de instruire în vederea utilizării şi administrării soluţiilor informatice implementate sunt: • OS.1 – Simplificarea/opt...
Obiectivele specifice ale Proiectului la care serviciile solicitate contribuie, prin digitalizarea proceselor la nivelul tuturor actorilor şi optimizarea procedurilor administrative interne în raport cu beneficiarii serviciilor publice şi dezvoltarea abilităţilor personalului prin participarea la programe de instruire în vederea utilizării şi administrării soluţiilor informatice implementate sunt: • OS.1 – Simplificarea/optimizarea unui set de proceduri interne de lucru în relaţia cu beneficiarii, de la nivelul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 5, în vederea reducerii birocraţiei pentru cetăţeni, în concordanţă cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetăţeni; • OS.2 – Crearea de masuri de simplificare pentru cetăţeni prin dezvoltarea si implementarea unui ecosistem digital interinstituţional interconectat si interoperabil pentru asigurarea accesului online la serviciile gestionate la nivelul Direcţiei Generale de Asis
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Sistem Integrat TIC – Platformă Integrată Management Deşeuri (PIMD)  
Achiziţia de Servicii Soluţie Informatică Tip "Portal" pentru acordarea de finanţări nerambursabile din fonduri publice in cadrul proiectului "Solutii digitale pentru Sectorul 5 al Municipiului Bucuresti"  
Achiziţie servicii de implementare sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 5 prin proiectul "Administraţie inteligentă în contextul digitalizării" 23.10.23
Achiziție servicii de implementare sistem informatic pentru optimizarea procedurilor și fluxurilor de lucru în cadrul Direcției Generale de Asistență Socială şi Protecția Copilului Sector 5 prin proiectul ”Administrație inteligentă în contextul digitalizării”  
Implementarea unui sistem informatic cu componente front office şi back office pentru eficientizarea proceselor de avizare sanitară SIIe-AVIZ" în cadrul proiectului “Dezvoltarea capacităţii instituţionale a Ministerului Sănătăţii şi Direcţiilor de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti pentru simplificarea procedurilor de reglementare sanitară"– cod SIPOCA723/SMIS 129605 18.01.23
"Achiziţie ecosistem digital. Implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru" în cadrul proiectului "OPTIM – Digitalizare şi optimizare a activităţii DGASPC Ilfov orientată către cetăţeni" COD SIPOCA 1254, COD MySMIS 154552  
Achiziție și implementarea unui sistem informatic care să permită optimizarea și eficientizarea fluxurilor de lucru interne, în vederea planificării eficiente a activității derulate la nivelul Direcției Administrativ privind urmărirea derulării contractelor de achiziție produse alimentare și nealimentare a contractelor de servicii/lucrări și gestiune pentru magaziile din cadrul Direcției Generale de Asistență Sociala și Protecția Copilului Sector 2 12.07.19
Achizitie servicii de asistenta si consiliere specializata in domeniul resurselor umane  
Sistemul Naţional Integrat de Introducere şi Actualizare a Informaţiilor legate de Evidenţa Persoanelor 08.05.19
Achiziţie de servicii de consultanţă IT