Feedback
I.D.: 47449788

Achiziţie Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilităţi, jud. Alba

Data publicarii
22.06.20 Exista 135.487 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85320000-8
Pretul estimativ:
238.140,00 RON - 476.280,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
142.884,00 RON - 285.768,00 RON
178.605,00 RON - 357.210,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
119.070,00 RON - 238.140,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. Lotul 4- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Teius, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 20 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Teius, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, serv...
4. Lotul 4- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Teius, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 20 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Teius, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 1. Lotul 1 -Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Alba Iulia –capacitate maximală 15 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 15 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Alba Iulia, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 8. Lotul 8- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Bistra, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Bistra, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 9. Lotul 9- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Câmpeni, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Câmpeni, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 13. Lot 13- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Silivaş, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Silivaş, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 3. Lotul 3- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Blaj, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Blaj, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 11. Lotul 11- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Aiud, jud. Alba –capacitate maximală 12 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 12 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Aiud, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 6. Lotul 6- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Valea Lungă, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Valea Lungă, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 7. Lotul 7- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Baia de Arieş, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Baia de Arieş, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 14. Lot 14- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Ocna Mureş, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Ocna Mureş, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 2. Lotul 2 -Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Zlatna, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Zlatna, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 10. Lotul 10- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Izvoarele, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Izvoarele, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 5. Lotul 5- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Roşia de Secaş, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Roşia de Secaş, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.. 12. Lotul 12- Serviciul social de îngrijiri la domiciliu persoane adulte cu dizabilităţi Războieni, jud. Alba –capacitate maximală 10 persoane adulte cu dizabilitati, Prestarea de servicii sociale pentru un număr de maxim 10 persoane adulte cu dizabilităţi din localitatea Războieni, jud. Alba, pentru care s-a instituit o măsură de protecţie specială de către Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap Alba, servicii prin care se acordă asistenţă şi sprijin pentru persoane adulte cu dizabilităţi, la domiciliu, pe perioadă determinată, în baza evaluării şi identificării nevoii individuale, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate şi a prevenirii instituţionalizării, conform Ordinului 82/2019, Anexa nr. 4. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilităţi, zona Teius, jud. Alba.  
Prestarea de servicii sociale în Locuinţe maxim protejate pentru persoane cu dizabilităţi, în zona Teiuş, Blaj şi Vinţu de Jos, jud.Alba  
Achizitie Prestare servicii de asistenţă şi suport pentru un număr maxim de 10 persoane adulte cu dizabilităţi domiciliate pe raza jud. Alba 10.03.23
Achizitie Prestare de servicii de asistenţă şi suport pentru un număr maxim de 50 persoane adulte cu dizabilităţi domiciliate pe raza jud. Alba 23.11.22
Achizitie Serv. sociale rezidenţiale pt un nr de 21 persoane adulte cu dizabilităţi, organizate ca: Locuinţe Maxim Protejate pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi zona Vintu de Jos si Galda de Jos, jud Alba, Lot 1-3 22.05.24
Achizitie servicii sociale prestate in Locuinţe maxim protejate pentru persoane cu dizabilităţi in localitatile Vintu de Jos si Galda de Jos, jud. Alba  
Prestare servicii sociale rezidenţiale pentru persoane adulte cu dizabilităţi de tip CAbR pentru un numar de 50 persoane adulte cu dizabilităţi, organizate ca: CENTRE/ CENTRU DE ABILITARE/ REABILITARE PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂŢI -Loturile 1-3, jud. Alba 18.04.24
Servicii sociale pentru un numar de 40 persoane adulte cu dizabilităţi în zona Aiud, organizate ca:Centru de zi pentru un număr de 25 de persoane adulte cu dizabilităti şi Serviciu de îngrijire la domiciliu pentru un numar de 15 persoane adulte cu dizabilităţi 09.07.21
Servicii sociale pentru un numar de 40 persoane adulte cu dizabilităţi în zona Aiud, organizate ca:Centru de zi pentru un număr de 25 de persoane adulte cu dizabilităti şi Serviciu de îngrijire la domiciliu pentru un numar de 15 persoane adulte cu dizabilităţi 18.06.21
Servicii sociale rezidenţiale pentru persoane adulte cu dizabilităţi de tip Locuinţă Maxim Protejată pentru un număr de 7 persoane adulte cu dizabilităţi - în localitatea Cricău, judeţul Alba 07.06.21