Feedback
I.D.: 91415260

Achiziţie SERVICII DE DE MEDICINA MUNCII ŞI SERVICII DE SĂNĂTATE PREVENTIVĂ

Data publicarii
04.01.24 Exista 755.309 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85147000-1 85100000-0
Termenul limita pentru depunere:
08.02.24
Pretul estimativ:
1.923.735,00 RON - 1.923.735,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.01.24 Publicat la 05.01.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul cadru are ca obiect achizitia de servicii de medicina muncii şi servicii de sănătate preventivă, cu valabilitate de la data 01.04.2024 şi până la data de 31.12.2026 (33 luni). Pe parcursul acordului cadru se vor încheia 33 (treizecişitrei) contracte subsecvente, câte unul pentru fiecare lună, în funcţie de numărul de persoane stabilite lunar pentru care se vor presta aceste servicii. Contractele subsecvente vor in...
Acordul cadru are ca obiect achizitia de servicii de medicina muncii şi servicii de sănătate preventivă, cu valabilitate de la data 01.04.2024 şi până la data de 31.12.2026 (33 luni). Pe parcursul acordului cadru se vor încheia 33 (treizecişitrei) contracte subsecvente, câte unul pentru fiecare lună, în funcţie de numărul de persoane stabilite lunar pentru care se vor presta aceste servicii. Contractele subsecvente vor intra în vigoare la începutul fiecărei luni, iar serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie se vor presta în fiecare lună exact pentru numărul de persoane menţionat în contractul subsecvent de către achizitor şi semnat de către ambele părţi. Calendarul estimativ de încheiere al contractelor subsecvente este următorul: -9 contracte subsecvente în perioada 01 aprilie 2024 – 31 decembrie 2024; -12 contracte subsecvente în perioada 01 ianuarie 2025 – 31 decembrie 2025; -12 contracte subsecvente în perioada 01 ianuarie 2026 – 31 decembrie 2026. Valoarea estimată a unui contract subsecvent este de 58.295,00 lei, exclusiv T.V.A. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (în perioada de derulare a acordului cadru) Schimbul de informaţii între părţi se va realiza cu asigurarea protecţiei datelor cu caracter personal, potrivit Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) adoptat de Parlamentul European şi Consiliul Uniunii Europene. Compania Naţională "Imprimeria Naţională" – S.A. va pune la dispoziţia ... (ofertantul declarat câştigător) datele cu caracter personal necesare derulării contractului, constând în nume, prenume, funcţie, CNP, îmtr-un fişier format Excel (xlsx). Fişierul va fi securizat cu o parolă înainte de a fi transmis. Fişierul securizat ce conţine date cu caracter personal va fi transmis la adresa de email ... (comunicată de către ofertantul declarat câştigător). În caz de indisponibilitate a serviciilor de poştă electronică şi/sau a conexiunii la internet, fişierul securizat va fi predat persoanei comunicată de către ofertantul declarat câştigător, pe suport optic (CD-ROM), în baza unui Proces verbal de predare-primire. Parola va fi comunicata persoanei ... (comunicată de către ofertantul declarat câştigător) printr-o altă modalitate decât cea de transmitere/predare a fişierului, prin SMS la nr. de telefon ..., în plic închis sigilat, şi va fi schimbată la fiecare transmitere. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 18. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP: http://sicap-prod.e-licitatie.ro Specificatiile tehnice, si alte informatii se regasesc in caietul de sarcini aferent prezentei proceduri de achizitie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu