Feedback
I.D.: 71529623

Achiziţie servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice

Data publicarii
22.07.22 Exista 29.156 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71621000-7 79418000-7
Pretul estimativ:
8.877,09 RON - 8.877,09 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie publică ce urmează a fi atribuit îl reprezintă prestarea serviciilor de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, denumite în continuare servicii auxiliare achiziţiei,în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice,prin asigurarea asistenţei tehnice de specialitate,în vederea organizării şi aplicării procedurii de achiziţie public...
Obiectul contractului de achiziţie publică ce urmează a fi atribuit îl reprezintă prestarea serviciilor de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, denumite în continuare servicii auxiliare achiziţiei,în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice,prin asigurarea asistenţei tehnice de specialitate,în vederea organizării şi aplicării procedurii de achiziţie publică,pentru realizarea investitiei „Asfaltare str.Bujorului,str.Liliacului din satul Hînguleşti şi str.Păşunii,str.Leica, str.Cătunului şi str.Bisericii din satul Maluri,comuna Vulturu,judeţul Vrancea”, în scopul atribuirii contractului de achiziţie publică,precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor,vizând toate etapele necesare parcurgerii procesului de achiziţie publică,conform prevederilor cadrului legal aplicabil în materie, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionarea contestaţiilor,inclusiv asistenţă privind operarea în SEAP a tuturor informaţiilor ce se impun,redactarea raportului procedurii de atribuire şi publicarea anunţului de atribuire în SEAP,oferind asistenţă metodologică privind derularea tuturor etapelor procesului de achiziţii, conform prevederilor cadrului legal aplicabil în materie.Responsabilitatea elaborăriidocumentelor în etapa de pregătire şi încărcarea documentelor în SEAP revine furnizorului de servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor. Restul clauzelor vor fi stipulate in contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu