Feedback
I.D.: 82722934

Achiziţie servicii de asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor de construcţii pentru obiectivul “Amenajare a 12 puncte de colectare deşeuri cu aport voluntar situate în Sânmartin, Sântandrei, Oşorhei, Tinca, Ceica, Sânicolau Român, Bratca, Vadu Crişului, Tileagd, Săcueni, Valea lui Mihai şi Popeşti"- supervizare şi diriginţie de şantier

Data publicarii
30.05.23 Exista 104.126 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
23.06.23
Pretul estimativ:
226.444,05 RON - 226.444,05 RON
Documente participare:
  1. Lot 3.4 Tileagd DTAC PT DE.zip
  2. Lot 3.3 Bratca DTAC PT DE.zip
  3. Lot 3.5 Vadu Crisului DTAC PT DE.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru realizarea obiectivului de investiţii " Amenajare a 12 puncte de colectare deşeuri cu aport voluntar situate în Sânmartin, Sântandrei, Oşorhei, Tinca, Ceica, Sânicolau Român, Bratca, Vadu Crişului, Tileagd, Săcueni, Valea lui Mihai şi Popeşti" sunt necesare servicii privind supervizarea lucrarilor de executie, asigurarea verificarii executiei corecte a lucrarilor pe tot parcursul acestora, verificarea si confirmarea ...
Pentru realizarea obiectivului de investiţii " Amenajare a 12 puncte de colectare deşeuri cu aport voluntar situate în Sânmartin, Sântandrei, Oşorhei, Tinca, Ceica, Sânicolau Român, Bratca, Vadu Crişului, Tileagd, Săcueni, Valea lui Mihai şi Popeşti" sunt necesare servicii privind supervizarea lucrarilor de executie, asigurarea verificarii executiei corecte a lucrarilor pe tot parcursul acestora, verificarea si confirmarea situatiilor de lucrari conform ofertei, verificarea cantitativa si calitativa a lucrarilor si materialelor folosite pentru realizarea obiectivului de investiţii. Conform prevederilor art. 21 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare, investitorii, persoane fizice sau juridice, au obligaţia de asigura verificarea execuţiei corecte a lucrărilor de construcţii prin diriginţi de specialitate sau agenţi economici de consultanţă specializaţi, pe tot parcursul lucrărilor. Conform prevederilor art. 33, pct. III, lit.g) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare, neasigurarea verificării excuţiei lucrărilor de construcţii prin diriginţi de specialitate sau agenţi economici de consultanţă specializaţi, corespunzător prevederilor art. 21, se sancţionează contravenţional cu amendă. Durata contractului: 4 luni. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 15 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: termenul - limita este cu 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Precizam ca termenul de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor economici de a adresa solicitari de clarificare pe parcursul intregii perioade care se scurge de la momentul publicarii Anuntului de Participare si pana la termenul limita cu 9 zile anterior termenului limita de depunere a ofertelor. Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, sens in care aceasta trebuie sa isi aloce un termen rezonabil pentru procesarea solicitarilor de clarificarea si formularea raspunsurilor care se impun, Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea Anuntului de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 9 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Termenele de primire şi de răspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de supervizare, inginerie, managementul implementarii, asistenta tehnica – dirigentie de santier, SSM si verificare atestata pentru obiectivul de investitii "Construire si dotare corp cladire destinat sectiilor de boli infectioase si pneumologie"  
Supervizare contract de execuţie Creşterea accesibilităţii pe drumurile judeţene în Zona Metropolitană Oradea; Lotul 1 – DJ767J (Sector I) şi DJ767E şi Lotul 2 Sector II (DJ797D, DJ797G, DJ797E, DJ797F) şi Sector III (DJ797C) 18.04.23
Actualizare/Completare/Revizuire studiu de fezabilitate, elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului (S.F.+P.A.C.+P.O.E.+P.T.E.) "Drum expres Oradea - Arad" 22.03.21
Actualizare/Completare/Revizuire studiu de fezabilitate, elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de execuție și asistență tehnică din partea proiectantului (S.F.+P.A.C.+P.O.E.+P.T.E.) „Drum expres Oradea - Arad"  
Servicii de Supervizare ,,Proiectare şi executie Legatura Centura Oradea (Giratie Calea Sintandrei) – Autostrada A3 (Biharia)" 12.01.22
Servicii de consultanţă pentru pregătirea portofoliului de proiecte aferente investiţiilor destinate SMID Bihor, cuprinzând Elaborarea aplicaţiei de finanţare, inclusiv documente suport:Studii specifice,studii de fezabilitate,analiza cost-beneficiu,analiză instituţională,evaluarea impactului asupra mediului.etc.,elaborare documentaţii de atribuire pt contractele de servicii,lucrări şi furnizare 10.11.22
Proiectare şi execuţie "Varianta de ocolire Aleşd" 06.09.21
Creşterea accesibilităţii pe drumurile judeţene în Zona Metropolitană Oradea – Lot 3 31.01.23
SUSPENDATA - Creşterea accesibilităţii pe drumurile judeţene în Zona Metropolitană Oradea – Lot 3 31.01.23
Creșterea accesibilității pe drumurile județene în Zona Metropolitană Oradea – Lot 3