Feedback
I.D.: 41548158

Achiziţie servicii de întreţinere şi reparare circuite telefonice şi faxuri

Data publicarii
29.01.20 Exista 1.065.967 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50334140-8
Termenul limita pentru depunere:
04.02.20
Pretul estimativ:
1.600,00 RON - 1.600,00 RON
Documente participare:
  1. Invitatie participareCSAnexe.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru achiziţionarea de "servicii de întreţinere şi reparare circuite telefonice şi faxuri", sub formă de abonament lunar, pentru perioada estimată 17 februarie - 31 decembrie 2020, care s...
Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru achiziţionarea de "servicii de întreţinere şi reparare circuite telefonice şi faxuri", sub formă de abonament lunar, pentru perioada estimată 17 februarie - 31 decembrie 2020, care să corespundă solicitărilor din caietul de sarcini. Valoarea totală estimată a achiziţiei este de 1.600,00 lei pe lună fără TVA, respectiv 1.904,00 lei pe lună (cu TVA), perioada de valabilitate a contractului fiind până la 31.12.2020. Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţionată este : • Achiziţie directă cu întocmirea în prealabil a unui studiu de piaţă, în conformitate în conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare. Ofertanţii au obligaţia sa posteze în catalogul electronic din SEAP oferta financiară transmisă, în scris, la adresa de e-mail: achizitiipublice@just.ro. Postarea in catalogul electronic din SEAP a ofertei trebuie făcută până la data şi ora limită de transmitere a ofertelor. În acest sens , în oferta financiară scrisă, se vor preciza şi informaţii privind identificarea lucrării în SEAP. Ofertele care nu vor fi trimise pe e-mail până la data si ora menţionate mai sus şi nu sunt încărcate şi în catalogul electronic SEAP nu vor fi luate in considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu