Prin prezenta, vă facem cunoscut faptul că, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr.17, sector 5, tel./fax. nr.037204.1115/1114, în calitate de autoritate contractantă organizează o selecţie de oferte (achiziţie directă) având ca obiect achiziţionarea de servicii de înlocuire anvelope de vară cu anvelope de iarnă.
Se doreşte achiziţionarea de servicii de înlocuire a anvelopelor de vară cu anvelope de ...
Prin prezenta, vă facem cunoscut faptul că, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr.17, sector 5, tel./fax. nr.037204.1115/1114, în calitate de autoritate contractantă organizează o selecţie de oferte (achiziţie directă) având ca obiect achiziţionarea de servicii de înlocuire anvelope de vară cu anvelope de iarnă.
Se doreşte achiziţionarea de servicii de înlocuire a anvelopelor de vară cu anvelope de iarnă pentru un număr de 16 autovehicule. Autoritatea contractantă deţine anvelopele de iarnă şi doreşte demontarea anvelopelor de vară, montarea şi echilibrarea celor de iarnă pe următoarele autovehicule:
- 1 VW TOUAREG;
- 1 VW TRANSPORTER;
- 2 DACIA DUSTER;
- 12 DACIA LOGAN.
Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţionată este :
• Achiziţie directă, în conformitate în conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Ofertanţii au obligaţia sa posteze în catalogul electronic din SEAP propunerea financiară transmisă, în scris, la adresa de e-mail: achizitiipublice@just.ro.
Postarea in catalogul electronic din SEAP a ofertei trebuie făcută până la data şi ora limită de transmitere a ofertelor.
În acest sens, în propunerea financiară scrisă sau în emailul transmis, se vor preciza şi informaţii privind identificarea lucrării în SEAP.
Ofertele care nu vor fi trimise pe e-mail şi nu sunt încărcate şi în catalogul electronic SEAP, până la data si ora menţionate mai sus nu vor fi luate in considerare.
1. Limba de redactare a ofertei: limba română.
2. Criteriul de atribuire: oferta care are "preţul cel mai scăzut/total servicii solicitate", cu respectarea cerinţelor din Caietul de Sarcini.
Preţul ofertei este ferm în lei.
Preţul final va include materialele folosite, manopera de demontare şi montare, echilibrarea roţilor şi garanţia serviciilor.
3. Perioada de valabilitate a ofertelor: până la 02.12.2020, inclusiv.
4. Plata se va face cu O.P. în contul de trezorerie al prestatorului, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii, dacă aceasta dată este ulterioară recepţiei serviciilor, în caz contrar termenul curgând de la data recepţiei serviciilor. Data primirii facturii este data înregistrării acesteia la Registratura Generala a Ministerului Justiţiei, în atenţia Compartimentului Patrimoniu Administrativ.
5. Data până la care pot fi solicitate clarificări: 03.11.2020, ora 10.00.
6. Prestatorul este obligat să demonteze, monteze şi echilibreze anvelopele pe raza municipiului Bucureşti.
7. Nu se acceptă oferte alternative.
8. Sancţiuni pentru neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor: În cazul în care, din vina sa exclusivă, Prestatorul nu reuşeşte să-şi execute obligaţiile asumate, atunci Achizitorul are dreptul de a deduce ca penalităţi o sumă echivalentă cu o cotă procentuală din preţul comenzii de 0,1% pe zi de întârziere, până la îndeplinirea efectivă a obligaţiilor.