Feedback
I.D.: 79644065

Achiziţie servicii consultanta scriere si implementare proiect PNRR-C15

Data publicarii
06.03.23 Exista 82.695 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
25.000,00 RON - 25.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie servicii consultanta scriere si implementare proiect PNRR-C15- Apel “Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar”. Operatorul economic va oferi servicii de consultanţa în elaborarea documentaţiei de finanţare, astfel va pune la dispoziţia beneficiarului cererea de finanţare (Anexa 1), ale cărei secţiuni se completează, scanată, salvată în format .pd...
Achiziţie servicii consultanta scriere si implementare proiect PNRR-C15- Apel “Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar”. Operatorul economic va oferi servicii de consultanţa în elaborarea documentaţiei de finanţare, astfel va pune la dispoziţia beneficiarului cererea de finanţare (Anexa 1), ale cărei secţiuni se completează, scanată, salvată în format .pdf, semnată digital şi încărcată în aplicaţia electronică; Anexele la Cererea de finanţare, care reprezintă setul de documente completate sau, după caz, scanate, salvate în format pdf, semnate digital şi încărcate în aplicaţia electronică. Serviciile prestate în cadrul contractului vor consta în: verificarea îndeplinirii criteriilor de eligibilitate; elaborarea dosarului de finanţare; asistenţă în elaborarea tuturor anexelor cererii de finanţare; încărcarea proiectului în aplicaţia electronică; asistenţă în etapa de evaluare a proiectului şi până la semnarea Contractului de finanţare - formularea de răspunsuri la clarificări, revizuirea documentelor conform solicitărilor Autorităţii finanţatoare, respectiv asistenta pe toata perioada de implementare a proiectului. Durata serviciilor: pe toata perioada de implementare a proiectului. Modalitatea de plata: 15000 lei dupa depunererea cererii de finantare si 10000 lei, dupa semnarea contractului de finantare, in raport de cererile de transfer depuse.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu