Încheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal asistenta tehnica si mentenanta program informatic Agora Family în conformitate cu prevederile H.G. nr. 691/2015, cu modificările şi completările ulterioare, necesar pentru desfasurarea in conditii corespunzătoare, optime şi eficiente a activităţilor specifice de muncă, efectuate de către compartimentului SPLAS din cadrul institutiei,...
Încheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal asistenta tehnica si mentenanta program informatic Agora Family în conformitate cu prevederile H.G. nr. 691/2015, cu modificările şi completările ulterioare, necesar pentru desfasurarea in conditii corespunzătoare, optime şi eficiente a activităţilor specifice de muncă, efectuate de către compartimentului SPLAS din cadrul institutiei, Primăriei comunei Vulturu, judeţul Vrancea.Serviciile de asistenţă tehnica si mentenanta a programului informatic Agora Family, în conformitate cu prevederile legislative în domeniu,vor consta în :adaptarea, modificarea, completarea si mentenanta modulului (aplicatiei);realizarea analizei si adaptarea modulului (aplicatiei) informatice la specificul local (parametrii, machete formulare, etc.), în functie de cerintele autorităţii contractante. Prestarea serviciilor de asistenţă tehnica si mentenanta a programului informatic Agora Family se vor efectua prin deplasare la sediul autorităţii contractante, telefonic şi prin control la distanţă pe internet, ori de câte ori este necear ca urmare a solicitărilor efectuate de către autoritatea contractantă prin orice mijloace (adrese, note telefonice, fax, e-mail,etc.).
Prestatorul va acţiona cu celeritate, profesionalism, promptitudine şi la standardele de calitate şi performanţele specifice serviciului prestat în colaborarea cu autoritatea contractantă. Restul clauzelor vor fi stipulate în contract.