Obiectivul general este achiziţia şi implementarea unei platforme integrate front-office şi back-office pentru servicii electronice complete în domeniul competenţelor partajate, cu un nivel 5 de sofisticare.
Sistemul informatic integrat va include: soluţii front-office (Modul pentru servicii electronice partajate, Aplicaţie self-service), şi back-office (Asistenţă socială, Poliţie locală, Dispecerat, Managementul parcărilo...
Obiectivul general este achiziţia şi implementarea unei platforme integrate front-office şi back-office pentru servicii electronice complete în domeniul competenţelor partajate, cu un nivel 5 de sofisticare.
Sistemul informatic integrat va include: soluţii front-office (Modul pentru servicii electronice partajate, Aplicaţie self-service), şi back-office (Asistenţă socială, Poliţie locală, Dispecerat, Managementul parcărilor publice, Buget-contabilitate, Proiecte şi investiţii, Patrimoniu – evidenţă şi valorificare, Analiză şi raportare indicatori privind serviciile partajate), 1 terminal interactiv self-service pentru depunere/eliberare documente, servicii IT de dezvoltare/implementare.
Ofertanţii vor avea în vedere ofertarea unui sistem informatic integrat care va include toate componentele hardware solicitate, software standard de sistem şi software specializat de aplicaţie care să respecte cerinţele minimale ale caietului de sarcini şi să permită atingerea integrală a obiectivelor