Achiziţie rest de executat lucrări pentru proiectul de investiţii: "Construire şi dotare Centru multifuncţional tip creşă, oraş Târgu Ocna, judeţul Bacău".
Valoarea estimată a contractului execuţie lucrări pentru realizarea investiţiei: "Construire si dotare centru multifunctional de tip cresa in zona Tisesti, oras Tirgu Ocna, judetul Bacau", este de 6.328.839,13 lei, fara TVA, formata din insumarea valorilor urmatoarelor...
Achiziţie rest de executat lucrări pentru proiectul de investiţii: "Construire şi dotare Centru multifuncţional tip creşă, oraş Târgu Ocna, judeţul Bacău".
Valoarea estimată a contractului execuţie lucrări pentru realizarea investiţiei: "Construire si dotare centru multifunctional de tip cresa in zona Tisesti, oras Tirgu Ocna, judetul Bacau", este de 6.328.839,13 lei, fara TVA, formata din insumarea valorilor urmatoarelor linii/sublinii bugetare din devizul general al proiectului:
1. 1.2 Cheltuieli pentru amenajarea terenului 244.225,07 lei fără TVA
2. 1.3 Cheltuieli cu amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială 6.354,78 lei fără TVA
3. Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii 141.000,41 lei fără TVA
4. 4.1 Construcţii şi instalaţii 5.263.930,78 lei fără TVA
5. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 134.268,71 lei fără TVA
6. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 533.346,00 lei fără TVA
7. 5.1.1 Lucrări de construcţii pentru organizarea şantierului 5.713,38 lei fără TVA
8. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării şantierului 0,00 lei fără TVA
VALOARE TOTALĂ ESTIMATĂ 6.328.839,13 lei fără TVA.
Termenul limita de solicitare clarificari din partea operatorilor economici interesati este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
• Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă numai prin intermediul platformei SEAP/SICAP, iar solicitarile de clarificari trebuie sa fie semnate cu semnatura electronica extinsa.