Achiziţie registre intrări - ieşiri, conform descrierii furnizorului.Produsele la data livrari,vor fi noi,nefolosite, de tipul celor solicitate,de bună calitate (în caz contrar ele vor fi returnate) si vor îndeplini specificaţiile tehnice minime precizate,pentru fiecare produs in parte.Nu se accepta decat produse care corespund specificatiilor tehnice prezentate.Furnizorul are obligatia de a furniza produsele in stare buna,...
Achiziţie registre intrări - ieşiri, conform descrierii furnizorului.Produsele la data livrari,vor fi noi,nefolosite, de tipul celor solicitate,de bună calitate (în caz contrar ele vor fi returnate) si vor îndeplini specificaţiile tehnice minime precizate,pentru fiecare produs in parte.Nu se accepta decat produse care corespund specificatiilor tehnice prezentate.Furnizorul are obligatia de a furniza produsele in stare buna,orice produs lipsa sau care nu corespunde calitativ,fapt constatat la receptia calitativa si cantitativa,va fi inlocuit de furnizor pe propria cheltuiala.Furnizorul are obligaţia de a ambala produsele astfel încât acestea să ajungă în bună stare la destinaţia finală, să fie asigurată integritatea cantitativă şi calitativă a produselor pe perioada transportului şi depozitării.În cazul în care produsele nu sunt livrate în termenul stabilit,furnizorul va datora penalităţi de întârziere de 0,03% din valoarea prezentei comenzi,fără TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, penalităţi ce vor fi pretinse şi/sau deduse şi reţinute de către Primăria comunei Vulturu din obligaţiile de plată a preţului,fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere.În cazul în care penalităţile de întârziere nu pot fi deduse din preţ, furnizorul are obligaţia de a le plăti în termen de maximum 10 (zece) zile de la solicitarea instituţiei.La livrare produsele se vor recepţiona în vederea stabilirii conformităţii acestora.