SPITALUL ORĂŞENESC TÂRGU LĂPUŞ îşi propune să achiziţioneze echipamente medicale, pentru buna desfăşurare a activităţii în compartimentele din cadrul spitalului, în condiţii optime de timp şi eficacitate a procesului precum şi în deplină siguranţă.
Achiziţionarea de echipamente medicale noi, vor asigura servicii de calitate pacienţilor, în deplină siguranţă, asigurarea unor capacităţi superioare celor existente. De ase...
SPITALUL ORĂŞENESC TÂRGU LĂPUŞ îşi propune să achiziţioneze echipamente medicale, pentru buna desfăşurare a activităţii în compartimentele din cadrul spitalului, în condiţii optime de timp şi eficacitate a procesului precum şi în deplină siguranţă.
Achiziţionarea de echipamente medicale noi, vor asigura servicii de calitate pacienţilor, în deplină siguranţă, asigurarea unor capacităţi superioare celor existente. De asemenea, este anticipată/aşteptată diminuarea/scăderea costurilor la nivel de unitate.
Obiectivul general al acestei achiziţii îl constituie dotarea cu echipamente medicale a SPITALULUI ORĂŞENESC TÂRGU LĂPUŞ in vederea cresterii accesibilitatii serviciilor de sanatate pentru populaţia orasului si a localitatilor invecinate (zona rurale) prin asigurarea de servicii medicale complexe.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
CLAUZA SUSPENSIVA
Procedura de încheiere a acordurilor cadru este initiata sub incidenţa unei clauze suspensive având în vedere că fondurile vor fi asigurate de către Ministerul Sănăţatii în sensul că incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie din fondurile Ministerului Sanatatii, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a nu incheia contractul de achizitie, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare in conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. C) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi consideraţa răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificata asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 24 luni, astfel incat, in cazul in care conditia de finantare nu este indeplinita, procedura de atribuire este anulata.