Prin achiziţionarea containerelor îngropate pentru colectarea selectivă a deşeurilor, pe 5 fracţii (deşeuri menajere, biodegradabile, hârtie/carton, pet-plastic/ metal, sticlă), a utilajului automat de colectare si transport a deşeurilor municipale, compatibil cu containerele îngropate ofertate şi a sistemelor electronice pentru acces, monitorizare si gestionare a datelor ce provin de la toate echipamentele utilizate pentru...
Prin achiziţionarea containerelor îngropate pentru colectarea selectivă a deşeurilor, pe 5 fracţii (deşeuri menajere, biodegradabile, hârtie/carton, pet-plastic/ metal, sticlă), a utilajului automat de colectare si transport a deşeurilor municipale, compatibil cu containerele îngropate ofertate şi a sistemelor electronice pentru acces, monitorizare si gestionare a datelor ce provin de la toate echipamentele utilizate pentru colectarea selectivă a deşeurilor se urmăreşte dezvoltarea si extinderea unui sistem modern de colectare a deşeurilor prin realizarea a aproximativ 23 de platforme de colectare selectivă a deşeurilor municipale, pe 5 fracţii, în cartierul Trivale din Municipiul Piteşti.
În vederea respectării standardelor europene si româneşti în domeniu, sistemul propus trebuie să asigure o colectare rapidă a deşeurilor, eficientă si cu un impact vizual, de trafic si de mediu cât mai scăzut.
În acest sens, containerele de colectare a deşeurilor vor avea o capacitate de stocare de 3 şi 5 mc, pentru a preveni depozitarea necontrolată în jurul platformei de colectare şi un aspect estetic cât mai plăcut iar utilajul de colectare şi transport a deşeurilor trebuie să fie eficient şi să aibă un timp de operare cât mai redus.
Durata contractului este de 9 luni calendaristice, cu următoarele termene de realizare:
a) Etapa I – 3 luni de la primirea ordinului de începere din partea Autorităţii contractante;
b) Etapa II – 6 luni de la primirea ordinului de începere din partea Autorităţii contractante.
Executarea contractului începe după constituirea garanţiei de bună execuţie şi transmiterea de către Autoritatea contractantă a ordinului de începere a furnizării produselor, aferent fiecărei etape contractuale.
Etapele contractuale de furnizare sunt:
a) Etapa I- Furnizare:
- Containere îngropate 5 mc- 30 bucăţi, defalcate astfel:
- Pentru colectare deşeuri menajere- 10 bucăţi;
- Pentru colectare deşeuri reciclabile hârtie/ carton - 10 bucăţi;
- Pentru colectare deşeuri reciclabile pet-plastic/ metal- 10 bucăţi.
- Containere îngropate 3 mc- 20 bucăţi, defalcate astfel:
- Pentru colectare deşeuri reciclabile- sticlă:10 bucăţi;
- Pentru colectare deşeuri reciclabile biodegradabile- 10 bucăţi.
- Utilaj automat de colectare si transport a deşeurilor municipale, cu un volum de 20 mc, dotat cu sistem de descărcare multibenă (Roll off), pentru înlocuirea compactoarelor si/sau a benei pentru colectarea sticlei sau a dispozitivului de spălare; cu sistem lateral de golire a europubelelor si a euro-containerelor (sistem pieptene), compatibil cu containerele îngropate ofertate -1 bucată.
- Sisteme electronice pentru acces, monitorizare si gestionare a datelor ce provin de la echipamentele de gestionare a deşeurilor -1 bucată.
b) Etapa II- Furnizare:
- Containere îngropate 5 mc- 58 bucăţi, defalcate astfel:
- Pentru colectare deşeuri menajere- 32 bucăţi;
- Pentru colectare deşeuri reciclabile hârtie/ carton - 13 bucăţi;
- Pentru colectare deşeuri reciclabile pet-plastic/ metal- 13 bucăţi.
- Containere îngropate 3 mc- 26 bucăţi, defalcate astfel:
- Pentru colectare deşeuri reciclabile- sticlă:13 bucăţi;
- Pentru colectare deşeuri reciclabile biodegradabile- 13 bucăţi.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări / informaţii suplimentare cu privire la conţinutul documentaţiei de atribuire: a 18-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor;
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitărilor de clarificari/ informaţiilor suplimentare, prin publicarea pe SEAP a raspunsului consolidat, în a 11-a zi înainte de data limita de depunere a ofe