NUMĂRUL DE ZILE PANA LA CARE SE POT SOLICITA CLARIFICĂRI ÎNAINTE DE DEPUNEREA OFERTELOR/CANDIDATURILOR- 6 ZILE. RASPUNSUL CONSOLIDAT CU PRIVIRE LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR/CANDIDATURILOR-3 ZILE.
Scopul acestei achizitii este asigurarea serviciilor de "Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice," conform prevederilor c...
NUMĂRUL DE ZILE PANA LA CARE SE POT SOLICITA CLARIFICĂRI ÎNAINTE DE DEPUNEREA OFERTELOR/CANDIDATURILOR- 6 ZILE. RASPUNSUL CONSOLIDAT CU PRIVIRE LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR/CANDIDATURILOR-3 ZILE.
Scopul acestei achizitii este asigurarea serviciilor de "Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice," conform prevederilor contractului de finanţare "Investiţii în infrastructura Oraşului Ianca pentru revitalizarea fizică, economică şi socială a comunitaţilor defavorizate" prin sustinerea beneficiarului in implementarea privind problemele generale şi specifice de management, în conformitate cu cerintele Contractului de finantare. De asemenea prestatorul va sprijini beneficiaru în problemele generale si specifice de managemnt, în conformitate cu cerintele Contractului de fnantare şi va realiza activităţile externalizate de Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice şi Management al proiectului va fi răspunzătoare de planificarea activităţilor din proiect, în vederea îndeplinirii obiectivelor şi indicatorilor din contractul de finaţare şi va derulara următoarelor activităţi:
Consultanta in Managementul proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice,astfel:
-Monitorizarea respectării regulilor privind vizibilitatea contribuţiei Uniunii Europene la proiect, în conformitate cu Măsurile de informare şi publicitate din Contractul de finanţare şi cu Manualul de Identitate REGIO;
- Consultanta pentru solutionarea oricaror probleme legate de implementarea proiectului;
-Implementarea contractului de finanţare în conformitate cu clauzele acestuia;
-Întocmirea, verificarea şi asigurarea transmiterii la timp a dosarelor de achiziţii în conformitate cu instrucţiunile emise de Autoritatea de management.
-Sprijinirea beneficiarului în activitatea de raportare prin redactarea rapoartelor de progres,
-Verificarea respectării concordanţei dintre Caietul de sarcini, Oferta financiara, Situaţii de plată, facturi, Ordine de plată, Extrase de cont pentru toate contractele subsecvente Contractului de finanţare, pe perioada de implementare a proiectului, verificarea financiară a Situaţiilor de plată înaintate de furnizor/prestatori servicii, sprijinirea beneficiarului în activitatea de rambursare a cheltuielilor aferente proiectului prin redactarea cererilor de rambursare/plată, întocmirea şi verificarea conformităţii şi corectitudinii anexelor aferente cererilor de plată/rambursare în conformitate cu instrucţiunile emise de către Autoritatea de Management în colaborare cu membri echipei de proiect desemnată de beneficiar.
-Asigura respectarea în toate fazele implementării proiectului, a prevederilor cuprinse în Cererea de Finanţare şi Contractul de finanţare referitoare la asigurarea conformităţii cu Politicile Uniunii Europene şi naţionale privind achiziţiile publice, ajutorul de stat, egalitatea de şanse, dezvoltarea, durabilă, informarea şi publicitatea,
-Propunerea de soluţii clare de prevenire/remediere pentru orice risc/problema identificată în implementarea proiectului, în vederea atingerii indicatorilor propuşi prin cererea de finanţare.
-Soluţionează problemele care pot să apară ca situaţii neprevăzute, inclusiv prin solicitarea unor amendamente la condiţiile contractuale.
-Verificarea realizării în termenele stabilite a tuturor activităţilor aferente proiectului. urmărirea realizării indicatorilor stabiliţi şi a stadiului de realizare a activităţilor, rezultate parţiale, pentru a lua măsuri corective, respectiv pentru măsurarea atingerii rezultatelor şi obiectivelor proiectului.
-Pastrarea legaturii cu Organismul Intermediar si Autoritatea de Mangement si punerea la dispozitia acestora a tuturor documentelor solicitate pentru rambursarea cheltuielilor;
-Organizarea şi conducerea activităţilor aferente proiectului şi răspunderea în faţa Beneficiarului pentru îndeplinirea obiectivelor proiectului şi pentru activitatea echipei de experţi
-Elaborarea listei de riscuri ce pot afecta buna implementare a proiectului şi a planului de evitare /diminuare a acestora;
-Informarea membrilor echipei de proiect cu privire la obiectivele proiectului şi activităţile prevăzute în cadrul acestuia;
-Monitorizarea modului de efectuare a achiziţiilor publice şi de elaborare a raportărilor, a cererilor de rambursare, a graficului de derulare a platilor;
-Controlul modului de îndeplinire a diverselor faze impuse în derularea proiectului, evaluarea modului de derulare şi încadrare în grafic a activităţilor prevăzute în proiect;
-Verifică periodic stadiul de execuţie şi încadrarea în termen a lucrărilor, comparativ cu datele preconizate în grafic, în conformitate cu prevederile contractului, proiectului tehnic, caietelor de sarcini
-Comunicarea cu OI pentru POR pe probleme de management general;
-Comunica direct cu reprezentanţii Constructorului, ai Proiectantului care asigură asistenţă tehnică pe durata lucrărilor şi cu dirigintele de şantier angajat şi va avea cu acesta întâlniri periodice de progres;
-Identificarea eventualelor probleme apărute în derularea proiectului şi comunicarea acestora către Beneficiar împreună cu propuneri de măsuri corective;
-Indeplinirea tuturor criteriilor de buna performanţă impuse de AM şi OI pentru POR;
-Asigurarea aplicării principiului egalităţii de şanse şi al nediscriminării, precum şi al protecţiei mediului, în derularea tuturor activităţilor prevăzute de proiect;
-Elaborarea listei de riscuri ce pot afecta buna implementare a proiectului şi a planului de evitare /diminuare a acestora;
-informarea membrilor echipei de proiect cu privire la obiectivele proiectului şi activităţile prevăzute în cadrul acestuia;
-Controlul modului de indeplinire a diverselor faze impuse în derularea proiectului, evaluarea modului de derulare şi încadrare în grafic a activităţilor prevăzute în proiect;
-Verifică periodic stadiul de execuţie şi încadrarea în termen a lucrărilor, comparativ cu datele preconizate în grafic, în conformitate cu prevederile contractului, proiectului tehnic, caietelor de sarcini
-Comunica direct cu reprezentanţii Constructorului, ai Proiectantului care asigura asistenţa tehnică pe durata lucrărilor şi cu dirigintele de şantier angajat şi va avea cu acesta întâlniri periodice de progres;
-Identificarea eventualelor probleme apărute în derularea proiectului şi comunicarea acestora către Beneficiar împreună cu propuneri de măsuri corective;
-Indeplinirea tuturor criteriilor de bună performanţă impuse de AM şi OI pentru POR;
-Asigurarea aplicării principiului egalităţii de şanse şi al nediscriminării, precum şi al protecţiei mediului, în derularea tuturor activităţilor prevăzute de proiect;
Pastrarea legaturii cu Organismul Intermediar si Autoritatea de Mangement si punerea la dispozitia acestora a tuturor documentelor solicitate pentru rambursarea cheltuielilor;
-Intocmirea raportului financiar si cererilor de plata/rambursare;
-Intocmirea rapoartelor periodice catre autoritatea contractanta privind stadiu derularii proiectului din punct de vedere financiar pentru incadrarea in bugetul aprobat;
-Pregatirea documentelor necesare pentru audit si evaluari(intermediare si ex-post);
-Asistenta la întocmirea rapoartelor de progres trimestriale si la redactarea raportului de progresfinal cu evidentierea rezultatelor in urma implementarii proiectului;
-Asistentă la întocmirea cererilor de rambursare şi/sau de plată;
-Consultanţă acordată Beneficiarului în organizarea evidenţei contabile şi a înregistrărilor financiare;
-Asistenţă în întocmirea documentelor necesare pentru obţinerea prefinanţării, cererilor de plată şi rambursare şi a rapoartelor de progres aferente, precum şi Graficul de depunere a Cererilor de rambursare a cheltuielilor;
-Evaluarea periodică a estimărilor privind fluxurile de numerar pentru transmiterea OI a previziunilor privind fluxurile financiare, pe toata perioada de implementare a proiectului pe trimestre, în conformitate cu Graficul de depunere a cererilor de rambursare;
-Comunicarea cu OI în ceea ce priveşte managementul financiar;
-Verificarea respectării concordanţei dintre Caietul de sarcini, Oferta financiara, Situaţii de plată, facturi, Ordine de plată, Extrase de cont pentru toate contractele subsecvente Contractului de finanţare, pe perioada de implementare a proiectului, verificarea financiară a Situaţiilor de plată înaintate de furnizor/prestatori servicii, sprijinirea beneficiarului în activitatea de rambursare a cheltuielilor aferente proiectului prin redactarea cererilor de rambursare/plată, întocmirea şi verificarea conformităţii şi corectitudinii anexelor aferente cererilor de plată/rambursare în conformitate cu instrucţiunile emise de către Autoritatea de Management în colaborare cu membri echipei de proiect desemnată de beneficiar.Consultanţă acordată Beneficiarului în organizarea şi derularea procedurilor de achiziţie publică prin:
Elaborarea documentaţiei de atribuire (referat, fişa de date a achiziţiei, modele de formulare, model de clauze contractuale, realizarea "calendarului" procedurii, etc. ); -Elaborarea Strategiei de contractare, cu justificarea alegerii procedurii şi fundamentarea rezonabilităţii valorii estimate; -Stabilirea criteriilor de calificare/selecţie şi a criteriilor de atribuire; -Consultanţă în generare DUAE; -Elaborarea sau, după caz, completarea documentaţiilor caietelor de sarcini realizate de Autoritatea de Contractantă; -Consultanţă pe perioada publicării anunţurilor (publicitare/de participare/erată/de atribuire) în sistemul electronic de achiziţii publice;
-Revizuirea documentaţiilor de atribuire ca urmare a motivelor de respingere menţionate de ANAP, dacă este cazul; -Revizuirea anunţurilor de participare/anunţ de participare simplificat, ca urmare a motivelor de respingere menţionate de ANAP, dacă este cazul;-Asistenţă la elaborarea răspunsurilor la clarificările sosite din partea ofertanţIlor s.a.