AAPT organizează procedura de atribuire în numele şi pentru utilizatori ((Primăria Municipiului Timişoara, Serviciul Public de Administrare CERC, Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, Direcţia Generală a Poliţiei Locale Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, Scoala Gimnaziala nr. 6, Administraţia pentru Sănătate şi Educaţie, Centrul de Proiecte al Municipiului Timişoara, Liceul Waldorf, Spit...
AAPT organizează procedura de atribuire în numele şi pentru utilizatori ((Primăria Municipiului Timişoara, Serviciul Public de Administrare CERC, Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, Direcţia Generală a Poliţiei Locale Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, Scoala Gimnaziala nr. 6, Administraţia pentru Sănătate şi Educaţie, Centrul de Proiecte al Municipiului Timişoara, Liceul Waldorf, Spitalul Dr. Karl Diel Jimbolia, Spitalul Clinic de Urgenţă pentru copii Louis Turcanu, Oraşul Geoagiu) în vederea încheierii de contracte de furnizare energie electrică între Utilizatori şi Furnizor, pentru o perioadă de 12 luni, perioada 01.07.2024 - 30.06.2025, pentru punctele/locurile de consum identificate de utilizatori, cantitatea maximă estimată fiind de 19.065,00 MWh