Drumul Judeţean DJ 708C pe sectorul cuprins între poziţiile km 0+000-4+100 Sâmbăteni-Ghioroc (Pasaj), are în prezent o parte carosabilă cu lăţimea de 5,5 m, neadecvată desfăşurării circulaţiei în condiţii de siguranţă şi confort, deoarece pe partea stângă a drumului, aceasta este delimitată de linia de tramvai printr-o bordură denivelată, care creează aşa-numitul “efect de bordură". Acest fenomen lasă impresia, utilizatorul...
Drumul Judeţean DJ 708C pe sectorul cuprins între poziţiile km 0+000-4+100 Sâmbăteni-Ghioroc (Pasaj), are în prezent o parte carosabilă cu lăţimea de 5,5 m, neadecvată desfăşurării circulaţiei în condiţii de siguranţă şi confort, deoarece pe partea stângă a drumului, aceasta este delimitată de linia de tramvai printr-o bordură denivelată, care creează aşa-numitul “efect de bordură". Acest fenomen lasă impresia, utilizatorului, că se circulă pe un drum mult mai îngust decât în realitate şi astfel, tendinţa este de a reduce viteza si conduce, implicit, la o reducere a capacităţii de circulaţie. Acest fenomen determină, atât scăderea capacităţii de circulaţie, aşa cum s-a mai precizat, dar şi la riscul de accidente şi ambuteiaje.
Cu privire la DJ 709J pe tronsoanele cuprinse între poziţiile km15+800-18+800 Peregu Mare-Peregu Mic, acesta prezintă o parte carosabilă degradată, respectiv: gropi, crăpături, fisuri, suprafeţe poroase. Aceste suprafeţe evidenţiază o suprafaţă portantă insuficientă a sistemului rutier, determinat de numeroasele denivelări, burduşiri, făgaşe datorate îmbătrânirii îmbrăcăminţii rutiere. De asemenea, dispozitivele de colectare şi evacuare a apei pluviale de suprafaţă sunt neadecvate datorită colmatării acestora.
Drumul judeţean DJ 682A, pe sectorul cuprins între poziţiile km 0+000 - 1+200, are o parte carosabilă constituită dintr-o îmbrăcăminte bituminoasă uşoară cu durata de serviciu expirată, îmbrăcăminte care în anul 2020 a fost protejată cu un tratament bituminos. Pe sectorul cuprins între km 1+200 – 5+300 partea carosabilă are o îmbrăcăminte bituminoasă (strat de legătură + strat de uzură) realizată în 2008 cu multiple defecţiuni (crăpături, fisuri, suprafeţe poroase) care scot în evidenţă îmbătrânirea îmbrăcăminţii rutiere. De asemenea, planeitatea îmbrăcăminţii rutiere este neadecvată desfăşurării circulaţei în condiţii de siguranţă şi confort.
Drumul judetean DJ 682A pe sectorul cuprins între km 5+300 - 8+100 prezintă o parte carosabilă degradată cu multiple defecţiuni specifice (gropi, făgaşe) unei pietruiri.
•Solicitările de clarificări se pot depune până cu 20 de zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor, fixat prin anunţul de atribuire. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data fixata prin anuntul de participare ca termen limita de depunere a ofertelor.
•Autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului de furnizare in conditiile prevederilor art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, modificari ce pot fi realizate ulterior semnarii contractului.