Feedback
I.D.: 84408104

Achiziţie produse din plastic pentru birou

Data publicarii
09.07.23 Exista 373.978 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30199500-5 30199780-1 30234400-2 30234300-1 22852000-7 22853000-4 22852100-8 30199110-4 30199410-7
Termenul limita pentru depunere:
18.08.23
Pretul estimativ:
1.049.108,44 RON - 1.049.108,44 RON
Documente participare:
  1. 2. Formular propunere tehnica plastic birou.docx
  2. FisaDate_DF1183543.pdf
  3. 3.1 Propunere Ac si ctr plastic pt birou-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare produse din plastic pentru birou conform solicitărilor din caietul de sarcini . Acordul cadru se va încheia pentru o perioada de 36 de luni cu maxim 3 (trei) operatori economici clasaţi în ordinea preţului ofertat, în cazul în care exista trei operatori economici declaraţi admişi (îndeplinesc condiţiile solicitate conform documentaţiei de atribuire). În cazul în care nu sunt minim trei operatori economici, acordul...
Furnizare produse din plastic pentru birou conform solicitărilor din caietul de sarcini . Acordul cadru se va încheia pentru o perioada de 36 de luni cu maxim 3 (trei) operatori economici clasaţi în ordinea preţului ofertat, în cazul în care exista trei operatori economici declaraţi admişi (îndeplinesc condiţiile solicitate conform documentaţiei de atribuire). În cazul în care nu sunt minim trei operatori economici, acordul cadru se va încheia cu toţi operatorii economici calificaţi. Nr. Crt. Denumirea produsului UM Cantitate maxima AC Cantitate MINIMA AC* Cantitate maxima CS Cantitate minima CS Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a depăşi si suplimenta cantitatea maximă a acordului cadru/produs cu respectarea si in condiţiile prevăzute de art. 221 din Legea nr. 98/2016 Lotul 1 Suporturi pentru birou, CD,DVD-URI, un număr de 9 de repere Cantitate maxima AC/ Cantitate MINIMA AC/Cantitate maxima CS/Cantitate minima CS conform anexei 2.1 la Caietul de sarcini si s anexei 1.1 la propunerea de acord cadru Lotul 2 Mape diverse si separatoare, un număr de 9 de repere Cantitate maxima AC/ Cantitate MINIMA AC/Cantitate maxima CS/Cantitate minima CS conform anexei 2.2 la Caietul de sarcini si s anexei 1.2 la propunerea de acord cadru Lotul 3 Diverse consumabile pt birou, un număr de 14 de repere Cantitate maxima AC/ Cantitate MINIMA AC/Cantitate maxima CS/Cantitate minima CS conform anexei 2.3 la Caietul de sarcini si s anexei 1.3 la propunerea de acord cadru Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor 18 zile Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţiilor suplimentare in a 11-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu