Feedback
I.D.: 81483203

Achiziţie piese de schimb pentru echipamente tip multifuncţionale

Data publicarii
26.04.23 Exista 214.642 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125000-1
Pretul estimativ:
1.034,00 RON - 1.034,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie piese de schimb echipament tip imprimantă multifuncţională XEROX Workcentre 7220 şi Kyocera M8124cidn.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie piese de schimb pentru echipamentele tip multifuncţionale A3, A4  
Consumabile de tip tonere şi cartuşe pentru echipamentele multifuncţionale, imprimante şi plottere  
Achiziţie piese de schimb pentru imprimanta multifuncţională  
Achizitie piese de schimb pentru echipamentul tip imprimanta multifunctionala  
Achiziţie de piese de schimb pentru echipament multifuncţională Kyocera  
"AC de achiziţie piese de schimb, consumabile şi servicii de reparaţie şi întreţinere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 1 Autoutilitare MAN , trailer 40 tone, autoutilitare DAF, semiremorcă tip cisternă, autobasculante IVECO, semiremorcă basculabilă; Lot 2 Autofreze de zăpadă FRESIA, Automăsurătoare stradală Iveco; Lot 3 Echipament reparaţii prin stropiri succesive, Buldoexcavator TEREX "  
"Ac de achiziţie piese de schimb, consumabile şi servicii de reparaţie şi întreţinere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 1 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Arad; Lot 2 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Caransebeş; Lot 3 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Deva; Lot 4 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Timişoara; Lot 5 Motouneltele de tip HusqvarnaSecţia Autostrăzi"  
“Acord-cadru de achiziţie piese de schimb, consumabile şi servicii de reparaţie şi întreţinere, pe o perioadă de 4 ani, pentru: Lot 1- Motounelte de tip Husqvarna S.D.N. Arad; Lot 2- Motounelte de tip Husqvarna S.D.N. Caransebeş; Lot 3- Motounelte de tip Husqvarna S.D.N. Deva; Lot 4- Motounelte de tip Husqvarna S.D.N. Orşova; Lot 5- Motounelte de tip Husqvarna S.D.N. Timişoara”  
Acord cadru de achiziţie piese de schimb, consumabile şi servicii de reparaţie şi întreţinere, pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 1 Echipament reparaţii prin stropiri succesive, Buldoexcavator TEREX Cu echipamente, sonetă montat şi demontat parapeţi; Lot 2 Echipament colmatat rosturi; Lot 3 Tractoare BELARUS mici 4x4 cu echipamente, echipament cosire frontal Marolin;Lot 4 Plăci vibratoare, pikkamere, tăietor de rosturi, motocositoare pe roţi, motofreze zăpadă, compresoare, centrale hidraulice, betoniere  
Achiziţie piese de achimb pentru echipamentul tip imprimantă multifuncţională