Achiziţia de cartuse/tonere compatibile (echivalente) pentru echipamentele periferice IT&C din cadrul instituţiei,conform descrierii furnizorului.Produsele la data livrari,vor fi noi,compatibile (echivalente) 100% (nu se acceptă produsele reîncărcabile,reciclate sau remanufacturate),nefolosite, de tipul celor solicitate,de bună calitate (în caz contrar ele vor fi returnate) si vor îndeplini specificaţiile tehnice minime pre...
Achiziţia de cartuse/tonere compatibile (echivalente) pentru echipamentele periferice IT&C din cadrul instituţiei,conform descrierii furnizorului.Produsele la data livrari,vor fi noi,compatibile (echivalente) 100% (nu se acceptă produsele reîncărcabile,reciclate sau remanufacturate),nefolosite, de tipul celor solicitate,de bună calitate (în caz contrar ele vor fi returnate) si vor îndeplini specificaţiile tehnice minime precizate,pentru fiecare produs în parte.Furnizorul are obligatia de a furniza produsele in stare buna,orice produs lipsa sau care nu corespunde calitativ, fapt constatat la receptia calitativa si cantitativa, va fi inlocuit de furnizor pe propria cheltuiala.Produsele livrate trebuie să fie intacte,fără defecţiuni,să fie funcţionale conform destinaţiei acestora şi să respecte standardele de calitate acceptate de uzanţele generale.Produsele care vor fi achizitionate vor avea un termen de garantie de minimum 12 luni şi începe de la data semnării fără obiecţiuni de către comisia de recepţie a procesului verbal de recepţie cantitativă – calitativă de furnizare si verificare a acestora.Dacă termenul de garanţie oferit de către furnizor/producător este mai mare decât cel prevăzut î, atunci termenul de garanţie acceptat va fi cel al producătorului.Garanţia produselor livrate este răspunderea furnizorului pe toată perioada de garanţie definită