Feedback
I.D.: 35690021

Achiziţie obiecte de inventar, furnituri de birou şi materiale consumabile necesare implementării proiectului „Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare(EGOV)”

Data publicarii
07.05.19 Exista 710.190 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
10.05.19
Pretul estimativ:
61.344,54 RON - 61.344,54 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1076762.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie obiecte de inventar, furnituri de birou şi materiale consumabile necesare implementării proiectului „Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare(EGOV)”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia unui instrument automat de integrare a livrabilelor rezultate din activităţile A3, A4, A6, A7 şi A15 de tip fluxuri informaţionale, aferente evenimentelor de viaţă – partener în cadrul proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)“, cod SIPOCA 20/ Cod MySMIS 119196. 24.02.20
Achizitia unui instrument automat de integrare a livrabilelor rezultate din activităţile A3, A4, A6, A7 şi A15 de tip fluxuri informaţionale, aferente evenimentelor de viaţă – partener în cadrul proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)“, cod SIPOCA 20/ Cod MySMIS 119196.  
Servicii de organizare conferinte pentru prezentare si finalizare proiect, informare si publicitate proiect pentru implementarea proiectului „Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)”, cod SIPOCA 20 26.01.18
Servicii de organizare conferinte pentru prezentare si finalizare proiect, informare si publicitate proiect pentru implementarea proiectului „Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)”, cod SIPOCA 20  
Servicii arhivare (conform specificaţiilor tehnice din Caietul de sarcini) în vederea asigurării protecţiei şi depozitării tuturor documentelor elaborate în cadrul proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)", cod SIPOCA 20 21.04.20
Servicii de tipărire, multiplicare materiale suport pentru implementarea proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)", cod SIPOCA 20  
Servicii de arhivare a documentelor aferente proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)", cod SIPOCA 20 06.12.19
Servicii de arhivare a documentelor aferente proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)", cod SIPOCA 20. 22.11.19
Achiziţie trei bucăţi Laptop cu licenţă pentru implementarea proiectului „Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)” 10.05.19
Servicii de consultanta studii, analize, evaluari si formare in domeniul e-guvernare pentru implementarea proiectului „Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare” 27.03.17