Feedback
I.D.: 55160576

Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie)

Data publicarii
18.03.21 Exista 810.669 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90513000-6
Termenul limita pentru depunere:
19.03.21
Pretul estimativ:
1,00 RON - 9.680,00 RON
Documente participare:
  1. SICAP Contract deseuri 2021.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.04.-31.12.2021, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2022, pentru Curtea Militară de Apel Bucureşti şi Tribunalul Militar Bucureşti. Atenţie! Plata se va face în cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la ridicarea deşeului şi primirea facturii. Pen...
Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.04.-31.12.2021, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2022, pentru Curtea Militară de Apel Bucureşti şi Tribunalul Militar Bucureşti. Atenţie! Plata se va face în cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la ridicarea deşeului şi primirea facturii. Pentru colectarea deşeului, la fiecare adresă, se vor distribui cu titlu de folosinţă GRATUIT, tomberoanele destinate colectării selective, precum şi tomberonul destinat deşeului menajer. Menţionăm că, cantitatea estimativă de deşeu menajer este de 4 tomberoane de câte 1,1 mc / lună, pentru fiecare locaţie în parte. Totodată, menţionăm că, ridicarea deşeului colecat selectiv se va efectua la cerere, ori de câte ori va fi cazul, pentru fiecare locaţie în parte. Ridicarea deşeului se va efectua GRATUIT, la urmatoarele adrese: De la sediul Curtii Militare de Apel Bucuresti, Sos. Progresului 41-43, sector 5, Bucuresti. De la sediul Tribunalului Militar Bucuresti, Str. Calea Plevnei, nr. 145A, Sector 6, Bucuresti. Ofertele se vor trimite EXCLUSIV la urmatoarea adresa de email: dinstmil@mapn.ro. Ofertele primite dupa data limita a anuntului NU se vor lua in considerare! Pret TOTAL (contract, inclusiv perioada actului adiţional – 01.04.2021-30.04.2022) fără TVA, maxim: 9.680 Lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.05.-31.12.2022, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2023, pentru Tribunalul Militar Bucureşti. 20.04.22
Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.05.-31.12.2022, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2023, pentru Tribunalul Militar Bucureşti, cu păstrarea aceloraşi condi 28.04.22
Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-30.04.2023, pentru Tribunalul Militar Bucureşti. 18.11.22
Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.05.-31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2024, pentru Tribunalul Militar Bucureşti, cu păstrarea aceloraşi condi 11.04.23
Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025 08.12.23
Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025, pentru Tribunalul Militar Bucureşti 14.12.23
Contract de furnizare servicii de colectare selectiva (deseu menajer, sticla, material plastic si hartie), transport si depozitare/neutralizare deseuri solide – pentru perioada 01.01.2020-31.01.2020, pentru Curtea Militara de Apel Bucuresti (CMAB) si Tribunalul Militar Bucuresti (TMB). 22.12.20
Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2022 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2023, cu pastrarea acelorasi conditii contractual. 27.04.22
Contract achizitie program informatic legislativ 16.04.21
Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2023 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2024, cu pastrarea acelorasi conditii contractual. 11.04.23