Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.04.-31.12.2021, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2022, pentru Curtea Militară de Apel Bucureşti şi Tribunalul Militar Bucureşti.
Atenţie!
Plata se va face în cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la ridicarea deşeului şi primirea facturii.
Pen...
Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.04.-31.12.2021, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2022, pentru Curtea Militară de Apel Bucureşti şi Tribunalul Militar Bucureşti.
Atenţie!
Plata se va face în cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la ridicarea deşeului şi primirea facturii.
Pentru colectarea deşeului, la fiecare adresă, se vor distribui cu titlu de folosinţă GRATUIT, tomberoanele destinate colectării selective, precum şi tomberonul destinat deşeului menajer.
Menţionăm că, cantitatea estimativă de deşeu menajer este de 4 tomberoane de câte 1,1 mc / lună, pentru fiecare locaţie în parte.
Totodată, menţionăm că, ridicarea deşeului colecat selectiv se va efectua la cerere, ori de câte ori va fi cazul, pentru fiecare locaţie în parte.
Ridicarea deşeului se va efectua GRATUIT, la urmatoarele adrese:
De la sediul Curtii Militare de Apel Bucuresti, Sos. Progresului 41-43, sector 5, Bucuresti.
De la sediul Tribunalului Militar Bucuresti, Str. Calea Plevnei, nr. 145A, Sector 6, Bucuresti.
Ofertele se vor trimite EXCLUSIV la urmatoarea adresa de email: dinstmil@mapn.ro. Ofertele primite dupa data limita a anuntului NU se vor lua in considerare!
Pret TOTAL (contract, inclusiv perioada actului adiţional – 01.04.2021-30.04.2022) fără TVA, maxim: 9.680 Lei