Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.05.-31.12.2022, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2023, pentru Tribunalul Militar Bucureşti, cu păstrarea aceloraşi condiţii contractuale.
Atenţie!
Plata se va face în cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la ridicarea deşeului şi primirea fact...
Achiziţie – Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.05.-31.12.2022, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2023, pentru Tribunalul Militar Bucureşti, cu păstrarea aceloraşi condiţii contractuale.
Atenţie!
Plata se va face în cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la ridicarea deşeului şi primirea facturii.
Pentru colectarea deşeului, la fiecare adresă, se vor distribui cu titlu de folosinţă GRATUIT, tomberoanele destinate colectării selective, precum şi tomberonul destinat deşeului menajer.
Menţionăm că, cantitatea estimativă de deşeu menajer este de 4 tomberoane de câte 1,1 mc / lună, per locaţie.
Totodată, menţionăm că, ridicarea deşeului colecat selectiv se va efectua la cerere, ori de câte ori va fi cazul.
Ridicarea deşeului se va efectua GRATUIT, la urmatoarea adresă:
De la sediul Tribunalului Militar Bucuresti, Str. Calea Plevnei, nr. 145A, Sector 6, Bucuresti.
Ofertele se vor trimite EXCLUSIV la urmatoarea adresa de email: dinstmil@mapn.ro. Ofertele primite dupa data limita a anuntului NU se vor lua in considerare!
Pret TOTAL (contract, inclusiv perioada actului adiţional – 01.05.2021-31.12.2022) fără TVA, maxim: 3.100 Lei