Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de „multifuncţional laser color A4”.
Cantitatea ce se doreşte a se achiziţiona este de 5 bucăţi.
Valoarea totală estimată a achiziţiei este de 42.016,80 lei fără TVA...
Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de „multifuncţional laser color A4”.
Cantitatea ce se doreşte a se achiziţiona este de 5 bucăţi.
Valoarea totală estimată a achiziţiei este de 42.016,80 lei fără TVA (5bucăţi x 8.403,36 lei/bucată fără TVA).
Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţionată este :
• Achiziţie directă cu întocmirea în prealabil a unui studiu de piaţă, în conformitate în conformitate cu art.7 alin 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare.
Ofertanţii au obligaţia sa posteze în catalogul electronic din SEAP oferta financiară transmisă, în scris, la adresa de e-mail: achizitiipublice@just.ro.
Postarea in catalogul electronic din SEAP a ofertei trebuie făcută până la data şi ora limită de transmitere a ofertelor.
În acest sens , în oferta financiară scrisă, se vor preciza şi informaţii privind identificarea lucrării în SEAP.
Ofertele care nu vor fi trimise pe e-mail până la data si ora menţionate mai sus şi nu sunt încărcate şi în catalogul electronic SEAP nu vor fi luate in considerare.
1. Limba de redactare a ofertei: limba română.
2. Criteriul de atribuire: “preţul cel mai scăzut / total produse solicitate”, cu respectarea cerinţelor tehnice.
Preţul ofertei este ferm în lei. La oferta de bază NU se acceptă oferte alternative.
Preţurile fiecărui produs în parte trebuie să se încadreze în valoarea unitară estimată.
Preţurile fiecărui produs în parte trebuie să conţină şi costurile aferente livrării şi montării acestora la sediul Ministerului Justiţiei din strada Apolodor, nr 17, Sector 5, Bucureşti.
3. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 45 zile de la termenul limită de depunere a ofertei.
4. Plata se va face cu O.P. în contul de trezorerie al furnizorului, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii, dacă această dată este ulterioară recepţiei produselor, în caz contrar termenul curgând de la data recepţiei produselor. Data primirii facturii este data înregistrării acesteia la Registratura Generala a Ministerului Justiţiei, în atenţia Serviciului Profesii Juridice Conexe.
5. Data până la care pot fi solicitate clarificări: 30.08.2019, ora 12.00.
NOTĂ Solicitările de clarificări vor fi transmise prim e-mail la adresa achizitiipublice@just.ro, iar răspunsul autorităţii contractante, fără datele de identificare ale operatorului economic care a solicitat clarificările, va fi postat în SEAP, ataşat anunţului iniţial.
6. Livrarea se va face gratuit, la sediul Ministerul Justiţiei, str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucureşti, între orele 9.00 - 17.00, în termen de 30 zile de la data încheierii contractului de achiziţie.
7. Produsele livrate vor fi noi, originale, din producţia curentă, de ultimă generaţie.