Obiectivul general al proiectului pentru care se solicita furnizarea de produse şi pentru care s-a întocmit prezentul caiet de sarcini este ca şcolile şi Palatului Copiilor din Municipiul Piatra Neamţ sa asigure pentru cei peste 19,200 de elevi de nivel preşcolar, primar, gimnazial, liceal şi profesional condiţiile potrivite pentru desfăşurarea actului educaţional prin dotări cu mobilier, echipamente digitale, materiale did...
Obiectivul general al proiectului pentru care se solicita furnizarea de produse şi pentru care s-a întocmit prezentul caiet de sarcini este ca şcolile şi Palatului Copiilor din Municipiul Piatra Neamţ sa asigure pentru cei peste 19,200 de elevi de nivel preşcolar, primar, gimnazial, liceal şi profesional condiţiile potrivite pentru desfăşurarea actului educaţional prin dotări cu mobilier, echipamente digitale, materiale didactice şi echipamente specifice ţinând cont de principiile egalităţii de şanse şi gen, dar şi cei viitori, precum şi cele aproximativ 1175 de cadre didactice. Acestia vor avea la îndemâna cele mai noi şi moderne resurse atât de necesare în procesul educaţional de calitate. Astfel vor beneficia de rezultatele proiectului şi părinţii elevilor, implicit comunitatea locală, relaţia şcoală-familie-comunitate fiind unul dintre principalii factori pentru o dezvoltare durabilă a comunităţii.
Obiectivul autorităţii contractante pentru care se solicită achizitia îl reprezintă dotarea celor 21 de unităţi de învăţământ şi Palatul Copiilor din Municipiul Piatra Neamţ prin achiziţia de mobilier.
Finantarea se va realiza prin PNRR din bugetul proiectului "Dotarea si echiparea unitatilor de învatamant în vederea cresterii calitatii actului educational si realizarea tranzitiei digitale " .
Dotările cu mobilier care fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie vor fi livrate, instalate, puse în folosinţă de către ofertanţii câştigători ai prezentei proceduri de achiziţii.
Procedura este împartită pe 5 loturi astfel:
Lotul nr. 1: Achiziţie mobilier preşcolar
Lotul nr. 2 : Achiziţie mobilier primar - liceu
Lotul nr. 3: Achiziţie mobilier laboratoare ştiinţe
Lotul nr. 4: Achiziţie mobilier neconvenţional (săli de sport, cabinet şcolare, cabinet psihopedagogie )
Lotul nr. 5: Achiziţie mobilier specific învăţământ IPT
Produsele livrate vor fi noi, sigilate.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cel târziu cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări au fost adresate în termenul precizat în documentaţie, termenul limită de răspuns al autorităţii contractante – 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.