Feedback
I.D.: 43187720

Achiziţie mobilier de birou Primărie

Data publicarii
13.06.19 Exista 116.352 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39130000-2
Pretul estimativ:
5.700,00 RON - 5.700,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Închierea unui contract având ca obiect principal furnizarea de mobilier, inclusiv transportul şi montajul constând în: dulap dosar,dimensiuni H 2400, L 1350, l 450 - 3 BUC. - 1900 lei (fără TVA) / bucată.Mobilierul va fi realizat în conformitate cu standardele şi normele în vigoare. Pentru fiecare mobiler de birou în parte se vor folosi materiale de cea mai bună calitate. Furnizorul are obligaţia de a ambala produsele astf...
Închierea unui contract având ca obiect principal furnizarea de mobilier, inclusiv transportul şi montajul constând în: dulap dosar,dimensiuni H 2400, L 1350, l 450 - 3 BUC. - 1900 lei (fără TVA) / bucată.Mobilierul va fi realizat în conformitate cu standardele şi normele în vigoare. Pentru fiecare mobiler de birou în parte se vor folosi materiale de cea mai bună calitate. Furnizorul are obligaţia de a ambala produsele astfel încât acestea să ajungă în bună stare la destinaţia finală, să fie asigurată integritatea cantitativă şi calitativă a produselor pe perioada transportului şi depozitării. Ambalajele de transport trebuie să asigure păstrarea integrităţii şi calităţii produselor pe timpul transportului şi depozitării, ele trebuie să fie curate, uscate, nedeteriorate. Orice deteriorare a acestora în timpul transportului va fi suportata de către furnizor. Furnizorul are obligaţia de a ambala produsele astfel încât la o manipulare normală/corectă a acesteiea în timpului transportului să rămână nedeteriorată şi asigurată.Furnizorul va răspunde pentru calitatea produselor livrate, autoritatea contractanta fiind în drept să solicite înlocuirea gratuită a celor care nu corespund cerintelor solicitate.Perioada de garanţie acordată produselor de către furnizor este de minimum 12 luni pentru utilizarea fără defecţiuni a acestora şi începe de la data semnării procesului verbal de recepţie cantitativă-calitativă a produselor la sediul autorităţii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu