Feedback
I.D.: 39534298

Achiziţie mobilier şcolar: - Lot 1: Mobilier preşcolari - Lot 2: Mobilier elevi

Data publicarii
04.11.19 Exista 187.910 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39160000-1
Termenul limita pentru depunere:
05.12.19
Pretul estimativ:
6.284.458,92 RON - 6.284.458,92 RON
Documente participare:
  1. Formular Propunere tehnica- Lot 1.docx
  2. Formular Propunere tehnica- Lot 2.docx
  3. Formular Acord- cadru .pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru asigurarea desfăşurării în bune condiţii a actului didactic de predare - învăţare la nivelul unităţilor de învăţământ preşcolar şi şcolar din municipiul Craiova, autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord cadru pentru „Achiziţie mobilier şcolar”- Lot 1: Mobilier preşcolari, Lot 2: Mobilier elevi, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 183094/22.10.2019. Cantităţile minime şi maxime estimate pe d...
Pentru asigurarea desfăşurării în bune condiţii a actului didactic de predare - învăţare la nivelul unităţilor de învăţământ preşcolar şi şcolar din municipiul Craiova, autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord cadru pentru „Achiziţie mobilier şcolar”- Lot 1: Mobilier preşcolari, Lot 2: Mobilier elevi, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 183094/22.10.2019. Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru, precum şi pentru fiecare contract subsecvent, sunt conform cerintelor caietului de sarcini 183094/22.10.2019. Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare cu 19 zile si cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu