Feedback
I.D.: 55805108

Achiziţie mijloace fixe: calculatoare, laptopuri, imprimante multifuncţionale, software standard (SO + Office) pentru echipa de management în cadrul proiectului “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni (ROARMIS)", cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331

Data publicarii
07.04.21 Exista 910.361 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30231100-8 30213100-6 30213300-8 30232110-8 48218000-9 48517000-5
Termenul limita pentru depunere:
14.05.21
Pretul estimativ:
34.700,00 RON - 34.700,00 RON
Documente participare:
  1. 1 Caiet Sarcini achizitie echipamente echipa de management.docx
  2. 2 Aviz CTE.pdf
  3. 3 Instructiuni catre ofertanti.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă furnizarea echipamentelor IT (necesare desfăşurării activităţii de către echipa de management a proiectului “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni (ROARMIS)", cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331), după cum urmează: - 2 buc. laptopuri; - 2 buc. calculatoare (desktop + monitor + periferice); - 1 buc. multifuncţională ...
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă furnizarea echipamentelor IT (necesare desfăşurării activităţii de către echipa de management a proiectului “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni (ROARMIS)", cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331), după cum urmează: - 2 buc. laptopuri; - 2 buc. calculatoare (desktop + monitor + periferice); - 1 buc. multifuncţională (imprimantă); - 4 buc. software standard (SO + Office). Produsele ce urmează a fi livrate/furnizate sunt descrise detaliat în caietul de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractanta în anunţul de participare şi fişa de date a achiziţiei la secţiunea I.3 Comunicare din Fişa de date a achiziţiei, respectiv, cu cel târziu 21 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită exprimat în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări, conform obligaţiei prevăzute la art.160, alin. (2) şi art.161, alin. (1) din Legea nr.98/2016, este de cel puţin 11 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Răspunsurile la solicitările de clarificări se vor publica în S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro, fără a se dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, furnizare, instalare şi punere în funcţiune sistem de control acces şi monitorizare video în sediul ANABI, în cadrul proiectului privind “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către AM POCA. 22.07.22
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
Servicii de consultanţă IT nr. 2 pentru susţinerea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate în derularea contractului privind “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către AM POCA. 14.01.22
Achiziţie mijloace fixe: calculatoare, laptopuri, imprimante multifuncţionale, software standard (SO + Office) pentru echipa de management în cadrul proiectului “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni (ROARMIS)", cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331  
Licitatii Viitoare - Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware în cadrul proiectului - „Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni” - benefic (Plan de achiziţii proiect - Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni” ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331 finanţat prin AM POCA) 30.09.21
Licitatii Viitoare - Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware în cadrul proiectului - „Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni” (Plan de achiziţii proiect - Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni” ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331 finanţat prin AM POCA) 28.02.21
Licitatii Viitoare - Sistem de control acces şi monitorizare video în sediul ANABI - camera serverelor (Plan de achiziţii proiect - Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni” ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331 finanţat prin AM POCA) 31.03.22
Licitatii Viitoare - Achiziţie calculatoare (computere(, laptopuri, imprimante multifuncţionale, software standard (SO+Office) (pentru echipa de management a proiectului) (Plan de achiziţii proiect - Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni” ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331 finanţat prin AM POCA) 28.02.21
Dotare sală de şedinţe ANABI cu aparatură tehnică, în cadrul proiectului privind "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) 09.12.22
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).