Feedback
I.D.: 910820

Achiziţie materiale de întreţinere sediu necesare derulării proiectului Platformă integrată de informaţii şi servicii online

Data publicarii
05.12.13 Exista 573.995 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39831240-0
Termenul limita pentru depunere:
09.12.13
 
 
Documente participare:
  1. invitatie.pdf
  2. caiet.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie materiale de întreţinere sediu necesare derulării proiectului Platformă integrată de informaţii şi servicii online (detergenti,sapun,bureti,hartie igienica,sampon,etc)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionare produse consumabile si materiale pentru întreţinere necesare derulării proiectului ''Platformă integrată de informaţii şi servicii online'' 23.01.14
Achiziţionare produse consumabile si materiale pentru întreţinere necesare derulării proiectului ''Platformă integrată de informaţii şi servicii online'' 23.01.14
Achiziţie produse consumabile şi materiale necesare derulării proiectului Platformă integrată de informaţii şi servicii online 09.12.13
Servicii de organizare evenimente necesare derularii proiectului Platforma integrata de informatii si servicii online  
Servicii de organizare evenimente necesare derularii proiectului Platforma integrata de informatii si servicii online 23.06.14
Achiziţie publicaţii în format tipărit şi/sau electronic şi abonamente necesare derulării proiectului Platformă integrată de informaţii şi servicii online 09.12.13
Achiziţionare publicaţii în format tipărit şi-sau electronic şi abonamente necesare, derulării proiectului Platformă inetgrată de informaţii şi servicii online 23.01.14
Achizitie de servicii de analiza, consultanta si expertiza pentru dezvoltare solutii informatice si de comunicatii, implementare si mentenanta, inclusiv adaptare produse software, licente aferente si echipamente hardware necesare functionarii solutiei informatice si de comunicatii pentru proiectul ”Platforma integrata de informatii si servicii online” – cod SMIS 23566 24.09.14
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24