Contractul are ca scop dotarea Primăriei Comunei Gălăneşti cu un utilaj modern şi performant, respectiv un utilaj pentru măturare, spălare şi aspirare.
Prin prezentul proiect se doreşte dotarea Serviciului public de gospodărire comunală din cadrul U.A.T. comuna Gălăneşti, judeţul Suceava cu un măturător stradal modern. Cu ajutorul utilajului care se va achiziţiona se vor realiza atât servicii de măturare, cât şi de spălar...
Contractul are ca scop dotarea Primăriei Comunei Gălăneşti cu un utilaj modern şi performant, respectiv un utilaj pentru măturare, spălare şi aspirare.
Prin prezentul proiect se doreşte dotarea Serviciului public de gospodărire comunală din cadrul U.A.T. comuna Gălăneşti, judeţul Suceava cu un măturător stradal modern. Cu ajutorul utilajului care se va achiziţiona se vor realiza atât servicii de măturare, cât şi de spălare şi aspirare, care vor înlocui resursa de muncă umană, deoarece la acest moment străzile şi trotuarele sunt curăţate manual. Aceste servicii vor fi benefice pentru localitate atât din punct de vedere economic cât şi din punct de vedere social, ajutând la întreţinerea curăţeniei pe străzile, aleile şi trotuarele din comuna Gălăneşti.
La momentul actual U.A.T. comuna Gălăneşti nu dispune de niciun măturător stradal, pentru realizarea activităţilor de măturare, spălare şi aspirare, fapt pentru care activitatea este îngreunată şi se desfăşoară cu mijloace minime.
De asemenea implementarea proiectului propus la finanţare contribuie la dezvoltarea durabilă a localităţii, prin asigurarea de condiţii optime şi sigure pentru cetăţenii comunei, urmărindu-se astfel creşterea gradului de confort şi siguranţă a locuitorilor, dar şi pentru a crea din punct de vedere estetic o imagine mai plăcută a comunei atât pentru locuitorii acesteia cât şi pentru persoanele care tranzitează localitatea.
Prin implementarea acestui proiect la nivelul Comunei Gălăneşti vor fi asigurate următoarele tipuri de activităţi:
• măturarea străzilor, drumurilor, trotuarelor, pistelor de biciclete şi spaţiile publice;
• spălarea străzilor, drumurilor, trotuarelor, pistelor de biciclete, clădirilor publice, monumentelor publice şi spaţiile publice;
• aspirarea deşeurilor de pe spaţiile publice.
Termenul limita pana la care un operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, la toate solicitarile de clarificari primIte cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.