Feedback
I.D.: 40140457

Achiziţie lucrări de specialitate juridică

Data publicarii
20.11.19 Exista 837.799 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22113000-5
Termenul limita pentru depunere:
25.11.19
Pretul estimativ:
1.042,38 RON - 1.042,38 RON
Documente participare:
  1. invitatie participareanexa.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de lucrări de specialitate juridică pentru biblioteca centrală a Ministerului Justiţiei - cod CPV 22113000-5 . Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţion...
Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de lucrări de specialitate juridică pentru biblioteca centrală a Ministerului Justiţiei - cod CPV 22113000-5 . Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţionată este : • Achiziţie directă, în conformitate în conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. 1. Limba de redactare a ofertei: limba română. 2. Criteriul de atribuire: oferta care are "preţul cel mai scăzut / pachet de produse". Preţul ofertei este ferm în lei. 3. Perioada de valabilitate a ofertelor: până la 15.12.2019, inclusiv. 4. Plata se va face cu O.P. în contul de trezorerie al furnizorului, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii, dacă aceasta dată este ulterioară recepţiei produselor, în caz contrar termenul curgând de la data recepţiei produselor. Data primirii facturii este data înregistrării acesteia la Registratura Generala a Ministerului Justiţiei, în atenţia Direcţiei Elaborare Acte Normative. 5. Data până la care pot fi solicitate clarificări: 22.11.2019, ora 12.00. NOTĂ - Solicitările de clarificări vor fi transmise prim e-mail la adresa achizitiipublice@just.ro, iar răspunsul autorităţii contractante, fără datele de identificare ale operatorului economic care a solicitat clarificările, va fi postat în SEAP, ataşat anunţului iniţial.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu