Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de lucrări de specialitate juridică pentru biblioteca centrală a Ministerului Justiţiei - cod CPV 22200000-2.
Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţion...
Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de lucrări de specialitate juridică pentru biblioteca centrală a Ministerului Justiţiei - cod CPV 22200000-2.
Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţionată este :
• Achiziţie directă, în conformitate în conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
1. Limba de redactare a ofertei: limba română.
2. Criteriul de atribuire: oferta care are "preţul cel mai scăzut / pachet de produse".
Preţul ofertei este ferm în lei.
Valoarea totală estimată pentru această achiziţie este de 5.104,60 lei TVA inclus (4.861,52 lei fără TVA).
Preţul trebuie să se încadreze în valoarea totală estimată.
3. Perioada de valabilitate a ofertelor: până la 15.11.2020, inclusiv.
4. Plata se va face cu O.P. în contul de trezorerie al furnizorului, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii, dacă aceasta dată este ulterioară recepţiei produselor, în caz contrar termenul curgând de la data recepţiei produselor. Data primirii facturii este data înregistrării acesteia la Registratura Generala a Ministerului Justiţiei, în atenţia Direcţiei Elaborare Acte Normative.
5. Data până la care pot fi solicitate clarificări: 15.10.2020, ora 14.00.
6. Nu se acceptă oferte alternative.
7. Sancţiuni pentru neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor: În cazul în care, din vina sa exclusivă, Furnizorul nu reuşeşte să-şi execute obligaţiile asumate, atunci Achizitorul are dreptul de a deduce ca penalităţi o sumă echivalentă cu o cotă procentuală din preţul comenzii de 0,1% pe zi de întârziere, până la îndeplinirea efectivă a obligaţiilor.
NOTĂ - Solicitările de clarificări vor fi transmise prim e-mail la adresa achizitiipublice@just.ro, iar răspunsul autorităţii contractante, fără datele de identificare ale operatorului economic care a solicitat clarificările, va fi postat în SEAP, ataşat anunţului iniţial.
Oferta semnată, însoţită de documente justificative, se va transmite până în data de 19.10.2020, ora 12.00 la adresa de e-mail achizitiipublice@just.ro .
Ofertanţii au obligaţia să posteze şi în catalogul electronic din SEAP oferta financiară transmisă, în scris, la adresa de e-mail: achizitiipublice@just.ro.
Postarea în catalogul electronic din SEAP a ofertei trebuie făcută pană la data şi ora limită de transmitere a ofertelor.
În acest sens, în oferta financiară scrisă, se vor preciza şi informaţii privind identificarea lucrării în SEAP.
Ofertele care nu vor fi trimise pe e-mail până la data si ora menţionate mai sus şi nu sunt încărcate şi în catalogul electronic SEAP nu vor fi luate in considerare.
Atribuirea se va face “online".
Anexăm la prezenta invitaţie de participare formularul de oferta financiară.