Feedback
I.D.: 57030098

Achiziţie Hrană animale de serviciu - OVĂZ

Data publicarii
18.05.21 Exista 789.757 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03211600-9
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24 luni cu 3 (sau mai mulţi operatori economici, în situaţii de egalitate) sau minim 1, cu reluarea competiţiei, pentru: - - furnizarea la sediul unităţii contractante a unei cantităţi de maxim 193000 kg "Ovăz" conform Caietului de sarcini nr. 355.813 din 22.02.2021 în care cel mai mic contract subsecvent va fi pentru 7500 kg. având o valoare estimată de 9.375,00 lei fără TVA i...
Încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24 luni cu 3 (sau mai mulţi operatori economici, în situaţii de egalitate) sau minim 1, cu reluarea competiţiei, pentru: - - furnizarea la sediul unităţii contractante a unei cantităţi de maxim 193000 kg "Ovăz" conform Caietului de sarcini nr. 355.813 din 22.02.2021 în care cel mai mic contract subsecvent va fi pentru 7500 kg. având o valoare estimată de 9.375,00 lei fără TVA iar cel mai mare contract subsecvent va fi pentru 96500 kg. cu o valoare estimată de 120.625,00 lei fără TVA; Factorii de departajare pentru atribuirea acordului cadru vor fi în funcţie de preţ, astfel acordul cadru se va semna cu primii 3 operatori economici clasaţi în funcţie de cea mai scăzută ofertă financiară. În cazul în care există propuneri financiare egale clasate pe locul 3 în clasamentul final, acordul cadru se va semna cu toti operatorii economici clasaţi pe locurile 1,2 şi 3 (inclusiv cei aflaţi la egalitate) sau dacă există oferte aflate la egalitate pe locul 1 sau 2 se va semna doar cu acestia până se va atinge numărul de minim 3 operatori economici (inclusiv cei aflaţi la egalitate). Reluarea competiţiei între semnatarii acordului-cadru se va face prin transmiterea unei invitaţii din partea autorităţii contractante în care îşi exprimă intenţia de a semna un contract subsecvent şi astfel invită semnatarii acordului-cadru de a depune o ofertă de preţ. Semnatarii acordului-cadru vor avea la dispoziţie termen de 3 zile lucrătoare, începând din ziua următoare transmiterii invitaţiiei, de a depune o nouă ofertă de preţ. Elementul de reofertare va fi preţul, iar preţul de reofertare va pleca de la valoarea ofertată de fiecare operator în parte , avand posibilitatea de a-şi menţine preţul ofertat iniţial sau de a-şi îmbunătăţi propunerea financiară. Dacă în urma rundei de reofertare vor fi oferte egale clasate pe locul I, autoritatea contractantă va solicita celor aflaţi la egalitate pe locul I o nouă ofertă financiară îmbunătăţită. Autoritatea contractantă va atribui contractului subsecvent operatorului economic care a ofertat preţul cel mai scăzut. În cazul în care, semnatarul acordului cadru desemnat câştigător pentru un contract subsecvent se constată că nu îşi îndeplineşte obligaţiile contractuale (nu are posibilitatea să livreze, produsele nu sunt conforme cu cele solicitate, nu prezintă buletine de analize care atestă conformitatea produselor, etc) autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a atribui contractul subsecvent operatorului economic clasat pe locul următor, în clasamentul rezultat în urma rundei de reofertare. Valoarea estimată a achiziţiei: 241.250,00 lei (fără TVA)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu