Conform Hotărârii Guvernului (H.G.) nr. 592/2024 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare, MJ elaborează politicile publice, strategiile şi planurile de acţiune în domeniul justiţiei, al prevenirii şi combaterii corupţiei şi formelor grave de criminalitate, inclusiv în concordanţă cu obiectivele programului de guvernare şi negociază, implementează, monitorizează...
Conform Hotărârii Guvernului (H.G.) nr. 592/2024 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare, MJ elaborează politicile publice, strategiile şi planurile de acţiune în domeniul justiţiei, al prevenirii şi combaterii corupţiei şi formelor grave de criminalitate, inclusiv în concordanţă cu obiectivele programului de guvernare şi negociază, implementează, monitorizează şi evaluează programele internaţionale de asistenţă tehnică şi financiară pentru prevenirea criminalităţii şi a corupţiei, indiferent de instituţia beneficiară sau care le implementează.
Prin această achiziţie se doreşte implementarea în 2 instanţe pilot, respectiv în 6 săli de judecată sau de consiliu aflate în două regiuni geografice diferite, a aplicaţiei de înregistrare şi redarea a şedinţelor de judecată, precum şi testarea mai multor variante de echipamente pentru înregistrare şi soluţii tehnice pentru transcrierea sedinţelor înregistrate.
Un element fundamental în cadrul programului pilot îl va reprezenta feedback-ul oferit atât de către utilizatorii finali din cadrul instanţelor pilot, precum şi de către specialiştii IT din cadrul instanţelor implicate, fapt care va conduce la alegerea acelor echipamente hardware ce vor oferi cel mai bun raport calitate – preţ, şi pe cale de consecinţă la achiziţionarea de echipamente hardware performante necesare desfăşurării în cele mai bune condiţii a înregistrărilor audio a şedinţelor de judecată şi a transcrierii audio în text a acestora.
În acest context Ministerul Justiţiei, demarează investiţiile prevăzute în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, investiţia I.4 "Digitalizarea sistemului judiciar" aferente componentei 7 "Transformarea digitală" pentru dotarea instanţelor de judecată.
Calendarul clarificărilor:
Solicitările de clarificări se vor transmite prin intermediul portalului SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro, semnate cu semnătura electronică.
Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: 21 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor în SEAP.
Potrivit art. 161 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, în măsura în care clarificările sunt solicitate în timp util, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări se va publica în S.E.A.P în a 11 zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor candidaturilor/ofertelor.
Răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi publicate în S.E.A.P. de autoritatea contractantă, fără a dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările într-o singură etapă.