Feedback
I.D.: 43551895

Achiziţie hârtie A4, g/mp, - Primăria Comunei Vulturu, Judeţul Vrancea

Data publicarii
19.07.19 Exista 83.043 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197642-8
Pretul estimativ:
713,50 RON - 713,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie hârtie xerox Business A4 Format: A4 (210 x 297 mm) Gramaj: 80 g/mp Ambalare: 500 coli/top Grad de alb (clasa de luminozitate)*: clasa B conform C.I.E. (Comisia Internationala de Iluminare), în cantitate de 50 topuri.Ambalajele de transport trebuie să asigure păstrarea integrităţii şi calităţii produselor pe timpul transportului şi depozitării, ele trebuie să fie curate, uscate, nedeteriorate.Produsele se vor trans...
Achiziţie hârtie xerox Business A4 Format: A4 (210 x 297 mm) Gramaj: 80 g/mp Ambalare: 500 coli/top Grad de alb (clasa de luminozitate)*: clasa B conform C.I.E. (Comisia Internationala de Iluminare), în cantitate de 50 topuri.Ambalajele de transport trebuie să asigure păstrarea integrităţii şi calităţii produselor pe timpul transportului şi depozitării, ele trebuie să fie curate, uscate, nedeteriorate.Produsele se vor transporta ambalate, după caz, conform prevedrilor din standardele de execuţie a acestora, astfel încât să se asigure integritate pe timpului transportului, manipulării, şi depozitării până la predarea lor către achizitor. Până la predarea produselor către achizitor, asigurarea transportului va fi în sarcina furniorului. Produsele furnizate vor fi noi, nefolosite, respecta condiţiile tehnice specificate pentru fiecare produs în parte. Orice deteriorare a produselor în timpul transportului va fi suportată de către furnizor.In cazul in care dupa livrare se constata ca produsele sunt deterioarate la transport, au suferit modificări de formă, sau conţinut sau care prezintă aspect neconform cu inscripţionările de pe produs, acestea vor fi returnate furnizorului, urmând să fie înlocuite în termen de maxim 72 ore de la sezizare, pe cheltuiala exclusivă a acestuia.La livrarea produselor, furnizorul va transmite autorităţii contractante şi următoarele documente:factura fiscală.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu