Încheierea unui contract de achiziţie publică avand ca obiect principal furnizarea si montarea de mobilier de birou pentru dotarea urmatoarelor birouri din cadrul institutiei, SERVICIUL FINANTE-CONTABILITATE si COMPARTIMENT REGISTRUL AGRICOL,conform descrierii furnizorului.Produsele la data livrari şi montarii,vor fi noi, nefolosite,de tipul celor solicitate,de bună calitate (în caz contrar ele vor fi returnate) si vor în...
Încheierea unui contract de achiziţie publică avand ca obiect principal furnizarea si montarea de mobilier de birou pentru dotarea urmatoarelor birouri din cadrul institutiei, SERVICIUL FINANTE-CONTABILITATE si COMPARTIMENT REGISTRUL AGRICOL,conform descrierii furnizorului.Produsele la data livrari şi montarii,vor fi noi, nefolosite,de tipul celor solicitate,de bună calitate (în caz contrar ele vor fi returnate) si vor îndeplini specificaţiile tehnice precizate,pentru fiecare produs în parte.Mobilierul va fi realizat în conformitate cu standardele şi normele în vigoare.Pentru fiecare mobiler în parte se vor folosi materiale de cea mai bună calitate.Furnizorul trebuie să ţină cont de specificul contractului şi să asigure o unitate de aspect a mobilierului.Furnizorul are obligaţia să asigure resursele umane, materiale şi/sau echipamentele necesare în vederea furnizării,asamblării şi montării tuturor produselor.Ansamblarea şi montarea produselor se va face astfel încât căderea,lunecarea,sau răsturnarea,să nu provoace pierderi de vieţi omeneşti,rănirea persoanelor,sau să blocheze evacuarea din clădire.Perioada de garanţie acordată produselor de către furnizor va fi minimum 24 luni pentru utilizarea fără defecţiuni a acestora şi începe de la data semnării fara obiectiuni a procesului verbal de recepţie cantitativă-calitativă,prin care se confirma si certifica livrarea, asamblarea, montarea şi verificarea funcţionalităţii bunurilor.Restul clauzelor vor fi stipulate în contract.