În baza contractului vor fi executate lucrările de modernizare a sistemului de iluminat public, din cadrul proiectului “Cresterea eficientei energetice a sistemului de iluminat public al Municipiului Dej, jud.Cluj"
Potrivit devizului general parte integrata a proiectului tehnic, valoarea totala a contractului de executie ce face obiectul prezentei proceduri este de 7.619.248,25 lei fara valoarea TVA, din care :
4.1 Construc...
În baza contractului vor fi executate lucrările de modernizare a sistemului de iluminat public, din cadrul proiectului “Cresterea eficientei energetice a sistemului de iluminat public al Municipiului Dej, jud.Cluj"
Potrivit devizului general parte integrata a proiectului tehnic, valoarea totala a contractului de executie ce face obiectul prezentei proceduri este de 7.619.248,25 lei fara valoarea TVA, din care :
4.1 Constructii si intalaţii 7.069.248,25 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 16.200 lei
4.6 Active necorporale 518.800 lei
Cap. 5 Alte cheltuieli
5.1 Organizare de santier 15.000 lei din care:
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 10.000 lei.
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului 5.000 lei.
Valoarea estimată a achiziţiei este de 7.619.248,25 lei fara TVA echivalent a 1.572.989,85 Euro, la cursul BNR din data de 18.03.2020, adică 1 Euro=4,8438 lei.
Operatorii economici interesati pot solicita clarificari asupra documentatiei de atribuire cu cel putin 20 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. Termenul limita, pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din partea operatorilor economici, este cu 10 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor.