Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, liste de cantitati F3, F4, F5, C6, C7, C8, C9, documentatii pentru obtinere avize, elaborarea documentatiei tehnice necesare autorizatiei de constructie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei, precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: "
Conform studiului de fezabilitate si documentaţiei tehnice nr. 65/2018, întocmi...
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, liste de cantitati F3, F4, F5, C6, C7, C8, C9, documentatii pentru obtinere avize, elaborarea documentatiei tehnice necesare autorizatiei de constructie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei, precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: "
Conform studiului de fezabilitate si documentaţiei tehnice nr. 65/2018, întocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza SF, de către proiectantul SC IULGRIMONI SERVICES SRL, valoarea estimata a serviciilor si lucrarilor aferente
obiectivul de investiţii: ,,Componenta A: Construire Centru Multifuncţional în Oraşul Balş judeţul Olt " ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general intocmit de proiectant la faza de SF, luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare:
Capitolul 1: Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului - 6.301,69 lei din care:
Amenajarea terenului : 3271,50 lei
Amenajari pentru protectia mediului: 3.030,19 lei
Cap.2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitie: 78.153,09 lei din care:
- Retele exterioare apa si canalizare 54.505,35 lei
- bransament electric – 10.316,70 lei
- bransament gaz – 13.331,04 lei
Cap 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 125.000 lei
- Documentatii tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizatiilor: 15.000 lei
- Proiect tehnic si detalii de executie : 90.000 lei
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor : 20.000 lei (10.000 lei- pe perioada de executie a lucrarilor , 10.000 pentru participarea la faze determinante)
Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 4.251.231,74 lei
Cap 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice 4.490 lei
Cap. 4.3 Utilaje şi echipamente tehnice si funcţionale care necesită montaj: 170.210 lei
Cap. 5.1. Organizare de santier: 80.000 lei din care:
- Lucrari constrructii si instalatii aferente organizarii de santier – 60.000 lei
- Cheltuieli conexe organizarii santierului -20.000 lei
Valoarea totală estimată a prezentei proceduri, ce are ca obiect Achiziţie execuţie lucrări, inclusiv organizare de şantier, amenajare, utilitati si utilaje+ Achiziţie pentru elaborarea Proiectului tehnic si AT proiectant pe perioada de executie a lucrărilor – Centrul Multifuncţional este de 4.715.386,52 lei fară TVA, defalcată astfel:
Execuţie lucrari: 4.590.386,52 lei fară TVA;
Servicii de proiectare şi AT: 125.000 lei fară TVA
Notă:
oNumărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor se stabileşte de către autoritatea/entitatea contractantă în anunţul de participare/ simplificat - 9 zile .
o Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor"
oValoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.