Achiziţie execuţie lucrări inclusiv organizare de şantier aferente investiţiei “Reabilitare şi modernizare străzi Cvartal II – Municipiul Botoşani “ (str. Liliacului, str. Lalelelor, str. Verona, str. Zefirului, str. Caisului, str. Porumbelului, str. Ghiocei, str. Codrului, Al. Bradului, str. Bradului, str. Simion Bărnuţiu, str. Austrului), în conformitate cu cerinţele solicitate prin Caietul de sarcini şi Documentaţia te...
Achiziţie execuţie lucrări inclusiv organizare de şantier aferente investiţiei “Reabilitare şi modernizare străzi Cvartal II – Municipiul Botoşani “ (str. Liliacului, str. Lalelelor, str. Verona, str. Zefirului, str. Caisului, str. Porumbelului, str. Ghiocei, str. Codrului, Al. Bradului, str. Bradului, str. Simion Bărnuţiu, str. Austrului), în conformitate cu cerinţele solicitate prin Caietul de sarcini şi Documentaţia tehnică ataşate prezentei Fişe de date a achiziţiei.
Obiectivul specific al acestei proiect este reabilitarea şi moderinizarea a 3.677,00 ml străzi, amenajare trotuare şi accese proprietăţi, precum si realizarea de colectoare pluviale, lungimea tronsoanelor propuse este de 2712 ml, fiind realizate din conducte de canalizare gravitationala PVC SN8 de culoare maro TIP LISA avand diametrele Dn315mm respectiv Dn400mm. Implementarea proiectului va duce la cresterea calitatii si atractivitatii infrastructurii rutiere, la creşterea confortului şi siguranţei cetăţenilor/ pietonilor şi îmbunătăţirea mediului înconjurator.
Prin implementarea investitiei propuse se vor atinge urmatoarele obiective preconizate:
Structura rutiera recomandata pentru realizarea obiectivului de investitii este:
strat de fundaţie din balast in grosime de 25 .
strat de baza din piatra sparta amestec optimal in grosime de 15 cm .
strat de legătura BAD 22,4 in grosime 6 cm.
strat de uzura BA16 in grosime 4 cm.
Structura rutiera recomandata pentru realizarea trotuarelor este:
strat de fundaţie din balast in grosime de 20 cm după compactare.
Strat de nisip in grosime de 5 cm;
Pavele vibropresate autoblocante in grosime de 6 cm (50 % de culoare rosie si 50 % de culoare gri)
1. Elemente pentru colectarea şi evacuarea apelor pluviale
În funcţie de specificul, necesităţile şi caracteristicile tehnice adoptate pentru fiecare obiect în parte, elementele pentru colectarea şi evacuarea apelor pluviale vor fi constituite dintr-un sistem de camine si guri de scurgere tip "geigere" dimensionate in functie de amplasament sau rigole carosabile din elemente prefabricate, camine de vizitare.
Se va asigura racordarea elementelor de scurgere a apelor pluviale atât transversal, cât şi lateral astfel încât să nu fie împiedicată scurgerea apelor colectate.
2. Accese auto pentru proprietăţi
Accesele auto pentru proprietăţi se vor realiza prin coborarea bordurii, pe o lungime de 6.00 m, cu o denivelare fata de partea carosabila de 3....5 cm, doar in dreptul caii de acces pentru autovehicule.
3. Siguranta circulatiei
Semnalizarea rutiera pe timpul execuţiei are rolul de asigura siguranţa circulaţiei prin montarea de indicatoare de circulaţie pentru presemnalizarea si semnalizarea zonelor de lucru.
Dupa execuţia lucrărilor de amenajare a partii carosabile este necesara realizarea marcajelor longitudinale si transversale, cat si montarea de indicatoare de circulaţie.
Marcajele longitudinale au rolul de a delimita spatiul destinat pietonilor si spatiul destinat biciclistilor. Marcajele transversale au rolul de a marca zonele in care este posibila traversarea drumului cu asigurarea protejării trecătorilor.
4. Reteaua de canalizare propusa este de tip separativ si se va poza in zona carosabila a strazilor propuse din aglomerarea CVARTAL II – Botosani.
Apele pluviale vor fi preluate de catre canalizare pluviala subterana proiectata, care in componenta : canalul colector, gurile de scurgere, caminele colectoare cu racordurile la gurile de scurgere.
- Lungimea tronsoanelor propuse in aglomerarea CVARTAL II este de 2712 ml fiind realizate din conducte de canalizare gravitationala PVC SN8 de culoare maro TIP LISA avand diametrele Dn315mm respectiv Dn400mm.
- Pe tronsoanele de canalizare pluviala vor fi amplasate 93 de camine de vizitare si se vor realiza din elemente prefabricate din beton cu DN1000 cu adancimi cuprinse intre 1.50m si 3.30m. Caminul va fi prevazut la partea inferioara cu un radier din beton iar la partea superioara cu o placa din beton armat cu rama si capac din fonta, clasa D400
- Totodata apele pluviale vor fi colectate din zona carosabila de tronsoanele de canalizare pluviala propuse urmand a fi deversate in reteaua de canalizare existenta din municipiul Botosani.
- Canalizarea pluviala proiectata va functiona in sistem separativ, cu scurgere gravitationala.
- Pe colectoarele principale proiectate s-au propus realizarea a 206 guri de scurgere.
- Gurile de scurgere (cunoscute sub denumirea de "camin tip Geiger") pentru captarea apelor pluviale vor fi din PEHD, cu diametru DN400, cu depozit de sedimente, prevazute cu placa din beton cu rama si gratar din fonta clasa D400, cu sistem antifurt.
Racordul (legatura) cu caminele de vizitare va fi realizat din tuburi de PVC SN8, DN200, cu panta de 2% in lungime totala de 630 ml. Gurile de scurgere vor fi amplasate la marginea partii carosabile, langa borduri. Apele colectate prin gurile de scurgere se dirijeaza spre caminele colectoare, amplasate in apropiere.Racordarea tevilor la caminul de vizitare se va face prin intermediul pieselor de trecere speciale care sa asigure o etanseitate corespunzatoare. Corpul gurilor de scurgere va fi astfel amplasat pe verticala incat oglinda apei retinuta de sifon sa fie la o adancime H cel putin egala cu adancimea de inghet cf. prevederilor STAS 6701. Dupa caz, se vor utiliza tuburi prelungitoare (tub telescop) pentru gurile de scurgere.
În cazul utilajelor şi echipamentelor tehnologice, şi orice alt produs pus în operă care necesită mentenanţă, Contractantul va asigura mentenanţa acestora fără alte costuri suplimentare din partea beneficiarului pe toată perioada de garanţie acordată lucrării.