Feedback
I.D.: 47632269

Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943

Data publicarii
29.06.20 Exista 1.048.546 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45321000-3
Termenul limita pentru depunere:
30.07.20
Pretul estimativ:
2.152.962,21 RON - 2.152.962,21 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.06.20 Publicat la 08.07.20
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de lucrari avand ca obiect "Execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 pentru obiectivul de investitie “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19". Obiectivul de investitie anterior mentionat face parte din proiectul <
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de lucrari avand ca obiect "Execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 pentru obiectivul de investitie “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19". Obiectivul de investitie anterior mentionat face parte din proiectul <> , cod SMIS 120943, finanţat in cadrul POR 2014 – 2020, Axa prioritară 3: Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritate de investiţii 3.1, Operaţiunea B - Clădiri publice, în baza contractului de finanţare nr. 3855/20.02.2019. Obiectivele propuse prin aplicarea soluţiilor de reabilitare/ modernizare, având la bază evaluarea stării existente, sunt următoarele: - cresterea eficientei energetice prin reabilitarea termica a cladirii; - scaderea emisiilor anuale echivalente CO2; - scaderea consumului anual specific de energie primara; Principalele lucrări de intervenţie sunt următoarele: - lucrari de reabilitare termica a elementelor de anvelopa a cladirii. - lucrari de reabilitare termica a sistemului de incalzire/a sistemului de furnizare a apei calde de consum - instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei electrice si/sau termice pentru consum propriu - lucrari de reabilitare/modernizare a instalatiilor de iluminat in cladiri - măsuri conexe pentru modernizarea infrastructurii existente. Valoarea estimată s-a determinat în conformitate cu valorile estimate regasite în Devizul General al investiţiei, întocmit la faza Proiect Tehnic de Executie, de către proiectant. Astfel, conform Devizului General, valoarea estimată pentru execuţia acestui contract de lucrări este de 2.152.962,21 lei fără TVA, fiind defalcată, după cum urmează: a) Valoare estimată C+M în valoare de 1.955.105.81 lei fara TVA care cuprinde: - Capitolul 1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului, Subcapitolul 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială: 2.803,16 lei fără TVA - Capitolul 4. Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcapitolul 4.1 Construcţii şi instalaţii: 1.900.904,19 lei fără TVA - Capitolul 4. Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcapitolul 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale in valoare de Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 8.964,73 lei fără TVA - Capitolul 5 Alte cheltuieli, Subcapitolul 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier in valoare de 42.433,73 lei fără TVA b) Capitolul 4 Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcapitolul 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 148.239,00 lei fără TVA; c) Capitolul 4 Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcapitolul 4.5. Dotări: 39.131,20 lei fără TVA; d)Capitolul 5 Alte cheltuieli, Subcapitolul 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de şantier: 10.486,20 lei fără TVA Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante, la solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943 25.10.21
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943 22.02.21
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943  
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943  
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943  
Pachet 6: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează:LOT 1 –P+E "Reabilitare, modernizare şi dotare dispensar medical uman, Str. Republicii, nr. 72, bl. 1A, sc. A şi B, et. Parter, ap. sp. Medical, sat Iacobeni, comuna Iacobeni, Judeţul Suceava".LOT 2 – P+E "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea dispensarului uman din sat Reteag, nr. 137, comuna Petru Rareş, judeţul Bistriţa-Năsăud". 10.10.23
Execuţie lucrări pentru proiectul << Eficientizare energetică prin reabilitare/modernizare a Liceului Teoretic ,,Lucian Blaga” >> cod Smis 118197 16.09.19
Pachet 22 : Proiectare,executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: LOT 1: "Reabilitare, modernizare, extindere şi dotare Şcoala Gimnazială, sat Beuca comuna Beuca, CV 19, P 722, judeţul Teleorman";Lot 2:"Reabilitare, modernizare, dotare şcoală gimnazială Lihuleşti, sat Lihuleşti, Str. Principală, nr. 46, comuna Berleşti,judeţul Gorj"  
Pachet 7: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: “Reabilitare, modernizare si dotare dispensar uman localitatea Moldovita, comuna Moldovita, nr. 386, judetul Suceava" LOT 2 – Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: “Construire dispensar uman in sat Slobozia, comuna Boghicea, judetul Neamt" 27.09.23
Pachet 1: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E: "Construire sediu administrativ U.A.T. comuna Bala, judeţul Mehedinţi" LOT 2 – P+E: “Reabilitare, modernizare, dotare şi extindere sediu Primăria comunei Zăvoi, localitatea Zăvoi, judeţul Caraş-Severin" 19.09.23