Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de lucrari avand ca obiect "Execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 pentru obiectivul de investitie “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19".
Obiectivul de investitie anterior mentionat face parte din proiectul <
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de lucrari avand ca obiect "Execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 pentru obiectivul de investitie “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19".
Obiectivul de investitie anterior mentionat face parte din proiectul <> , cod SMIS 120943, finanţat in cadrul POR 2014 – 2020, Axa prioritară 3: Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritate de investiţii 3.1, Operaţiunea B - Clădiri publice, în baza contractului de finanţare nr. 3855/20.02.2019.
Obiectivele propuse prin aplicarea soluţiilor de reabilitare/ modernizare, având la bază evaluarea stării existente, sunt următoarele:
- cresterea eficientei energetice prin reabilitarea termica a cladirii;
- scaderea emisiilor anuale echivalente CO2;
- scaderea consumului anual specific de energie primara;
Principalele lucrări de intervenţie sunt următoarele:
- lucrari de reabilitare termica a elementelor de anvelopa a cladirii.
- lucrari de reabilitare termica a sistemului de incalzire/a sistemului de furnizare a apei calde de consum
- instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei electrice si/sau termice pentru consum propriu
- lucrari de reabilitare/modernizare a instalatiilor de iluminat in cladiri
- măsuri conexe pentru modernizarea infrastructurii existente.
Valoarea estimată s-a determinat în conformitate cu valorile estimate regasite în Devizul General al investiţiei, întocmit la faza Proiect Tehnic de Executie, de către proiectant.
Astfel, conform Devizului General, valoarea estimată pentru execuţia acestui contract de lucrări este de 2.152.962,21 lei fără TVA, fiind defalcată, după cum urmează:
a) Valoare estimată C+M în valoare de 1.955.105.81 lei fara TVA care cuprinde:
- Capitolul 1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului, Subcapitolul 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială: 2.803,16 lei fără TVA
- Capitolul 4. Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcapitolul 4.1 Construcţii şi instalaţii: 1.900.904,19 lei fără TVA
- Capitolul 4. Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcapitolul 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale in valoare de Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 8.964,73 lei fără TVA
- Capitolul 5 Alte cheltuieli, Subcapitolul 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier in valoare de 42.433,73 lei fără TVA
b) Capitolul 4 Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcapitolul 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 148.239,00 lei fără TVA;
c) Capitolul 4 Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcapitolul 4.5. Dotări: 39.131,20 lei fără TVA;
d)Capitolul 5 Alte cheltuieli, Subcapitolul 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de şantier: 10.486,20 lei fără TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante, la solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12 zile