Obiectul contractului constă în achiziţia unui număr de 34100 europubele de 120 L, dintre care 7200 negre, 5600 galbene, 10800 albastre, 4400 verzi şi 6100 maro, pentru colectarea separată a deşeurilor de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale Hărman, Prejmer, Teliu, Vama Buzăului, Sânpetru şi Măieruş din judeţul Braşov.
Finanţarea europubelelor se va face timp de 5 ani, în perioada 2021 – 2025, sub forma cotizaţiilo...
Obiectul contractului constă în achiziţia unui număr de 34100 europubele de 120 L, dintre care 7200 negre, 5600 galbene, 10800 albastre, 4400 verzi şi 6100 maro, pentru colectarea separată a deşeurilor de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale Hărman, Prejmer, Teliu, Vama Buzăului, Sânpetru şi Măieruş din judeţul Braşov.
Finanţarea europubelelor se va face timp de 5 ani, în perioada 2021 – 2025, sub forma cotizaţiilor plătite anual, din bugetele locale, de fiecare dintre cele 6 unităţi administrativ-teritoriale, până la finalul lunii iunie a fiecărui an.
În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 9 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic .
În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, cu 5 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective.
Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.
În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.