Feedback
I.D.: 64596028

ACHIZIŢIE EUROPUBELE PENTRU COLECTAREA SEPARATĂ A DEŞEURILOR PE 5 FRACŢII

Data publicarii
25.12.21 Exista 140.524 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34928480-6
Termenul limita pentru depunere:
31.01.22
Pretul estimativ:
2.298.238,66 RON - 2.298.238,66 RON
Documente participare:
  1. III. Formulare_europubele_final.docx
  2. II.Caiet de sarcini cu anexa_europubele.pdf
  3. IV.Model contract de achizitie_europubele.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în achiziţia unui număr de 26600 europubele de 120 L, dintre care 4700 negre, 5600 galbene, 8300 albastre, 4400 verzi şi 3600 maro, pentru colectarea separată a deşeurilor de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale Prejmer, Teliu, Vama Buzăului, Sânpetru şi Măieruş din judeţul Braşov. Finanţarea europubelelor se va face timp de 5 ani, în perioada 2021 – 2025, sub forma cotizaţiilor plătite...
Obiectul contractului constă în achiziţia unui număr de 26600 europubele de 120 L, dintre care 4700 negre, 5600 galbene, 8300 albastre, 4400 verzi şi 3600 maro, pentru colectarea separată a deşeurilor de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale Prejmer, Teliu, Vama Buzăului, Sânpetru şi Măieruş din judeţul Braşov. Finanţarea europubelelor se va face timp de 5 ani, în perioada 2021 – 2025, sub forma cotizaţiilor plătite anual, din bugetele locale, de fiecare dintre cele 5 unităţi administrativ-teritoriale (comunele Prejmer, Teliu, Vama Buzăului, Sânpetru şi Măieruş din judeţul Braşov), până la finalul lunii iunie a fiecărui an. Livrarea şi distribuirea celor 26600 de europubele se vor face anual, pe o perioadă de 4 ani (2022 – 2025), în baza notei de comandă a autorităţii contractante, transmisă furnizorului în funcţie de necesarul primit de la fiecare dintre cele 5 unităţi administrativ-teritoriale, corelat cu cotizaţiile achitate de acestea până la data respectivă. În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 9 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic . În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, cu 5 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu