Feedback
I.D.: 53165553

Achiziţie echipamente necesare realizării "Upgrade echipamente criptare bază de date", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire.

Data publicarii
07.01.21 Exista 763.241 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30236200-4
Termenul limita pentru depunere:
11.02.21
Pretul estimativ:
1.419.630,00 RON - 1.419.630,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1103718.pdf
  2. 1.Caiet de sarcini - Upgrade echipamente criptare baze de date.docx
  3. 3.Contract de furnizare criptare baza de date.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Implementarea întregului sistem trebuie să acopere cel puţin următoarele etape: - Echipamentele vor fi instalate, configurate şi testate în doua locaţii distincte HDC Bucureşti şi HDR Braşov; - Se vor realiza două entităţi de tip cluster pentru fiecare locaţie din cele două menţionate; - Se va realiza configurarea replicării cheilor criptografice pe toate echipamentele livrate; - Se vor implementa configurările necesare pe ...
Implementarea întregului sistem trebuie să acopere cel puţin următoarele etape: - Echipamentele vor fi instalate, configurate şi testate în doua locaţii distincte HDC Bucureşti şi HDR Braşov; - Se vor realiza două entităţi de tip cluster pentru fiecare locaţie din cele două menţionate; - Se va realiza configurarea replicării cheilor criptografice pe toate echipamentele livrate; - Se vor implementa configurările necesare pe soluţia ofertată pentru facilitarea integrării cu bazele de date/ aplicaţiile existente la nivelul infrastructurii MAE. Furnizorul este responsabil cu instruirea personalului desemnat de catre autoritatea contractantă cu scopulînsuşirii cunoştinţelor necesare operarii produsului/ produselor achiziţionate. Furnizorul va asigura marcarea echipamentelor, conform regulilor de vizibilitate, aferente programului de finanţare, asigurând un număr de minim 4 etichete cu dimensiunea de 5x9 cm in 4 culori, pe suport vinil, ce vor fi lipite vizibil pe echipamentele furnizate. Modelul etichetei, va fi pus la dispoziţia prestatorului, în timpul implementării contractului. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 15.02.21
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 29.04.21
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 15.02.21
Servicii de imprimare, copiere, fax şi scanare a documentelor care să cuprindă închirierea de echipamente, asigurarea de consumabile (toner si piese schimb) şi asigurarea mentenanţei acestora pentru o perioada de 48 luni  
Furnizarea echipamentelor de stocare şi a soluţiei de back -up necesare realizării "Upgrade nucleu de stocare, back-up si replicare aferenta SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire 09.02.21
Modernizarea infrastructurii de telecomunicaţii şi îmbunătăţirea performanţelor sistemului informatic al ANM 01.08.22
Echipamente necesare realizarii "Upgrade infrastructură terminale SNIV emitere viză", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare pentru sediile din Bucureşti respectiv MD/OC din străinătate şi instruire personal 23.02.21
Furnizarea echipamentelor de stocare şi a soluţiei de back -up necesare realizării "Upgrade nucleu de stocare, back-up si replicare aferenta SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire  
Concesiune de servicii in vederea utilarii / dotarii, operarii si intretinerii spatiilor pentru servicii / parcarilor de scurta durata / parcarilor de lunga durata aflate pe autostrazile/drumurile expres si drumurile nationale din Romania, deschise traficului rutier, situate pe autostrazile A3, A4, A10, DN65F VOS – VO Craiova, VO Satu Mare, VO Mihailesti, DEX Craiova-Pitesti: LOT 1-LOT 12 28.02.24
Concesiune de servicii in vederea utilarii / dotarii, operarii si intretinerii spatiilor pentru servicii / parcarilor de scurta durata / parcarilor de lunga durata aflate pe autostrazile/drumurile expres si drumurile nationale din Romania, deschise traficului rutier, situate pe autostrazile A3, A4, A10, DN65F VOS – VO Craiova, VO Satu Mare, VO Mihailesti, DEX Craiova-Pitesti: LOT 1-LOT 12 05.02.24