Pentru înlocuirea echipamentelor de joaca vechi, deteriorate cu echipamente corespunzătoare din punct de vedere tehnic şi
calitativ dar şi completarea locurilor de joacă cu echipamente noi în zonele unde acestea sunt insuficiente, pentru a satisface
necesităţile de agrement ale grupului ţintă căruia le sunt destinate, respectiv copiilor şi adolescenţilor, autoritatea contractantă
- Municipiul Craiova inten...
Pentru înlocuirea echipamentelor de joaca vechi, deteriorate cu echipamente corespunzătoare din punct de vedere tehnic şi
calitativ dar şi completarea locurilor de joacă cu echipamente noi în zonele unde acestea sunt insuficiente, pentru a satisface
necesităţile de agrement ale grupului ţintă căruia le sunt destinate, respectiv copiilor şi adolescenţilor, autoritatea contractantă
- Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru pentru “Achiziţie echipamente locuri de joacă”, conform cerinţelor
caietului de sarcini nr.44644 din 01.03.2022 , pe o perioada de 4 ani.Prin obiectivul Achiziţie echipamente locuri de joacă-acord
cadru - Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness se urmărește o creștere a nivelului de educație
și socializare, dar și a stării de sănătate a tuturor tinerilor, prin practicarea exercițiilor fizice și a sportului în aer
liber, revigorarea activităților sportive, dezvoltarea activităților sportive în corelatie cu programele de dezvoltare urbană,
creșterea participării tineretului în spațiul urban la activităţi sportive și de agrement.Cantitaţile minime şi maxime estimate
pe durata Acordului-cadru precum şi pentru fiecare contract subsecvent, pe fiecare lot în parte, sunt prezentate în Anexa
nr.1(Lot 1) şi Anexa nr.2 (Lot 2) la caietul de sarcini nr.182 din 03.01.2022.Modificarea Acordului-cadru/contractului de
achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016,
cu modificările şi completările ulterioare.Modificarea Acordului-cadru in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat
in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza
prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.Termene pentru depunerea/ raspunsul
la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016
cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de
a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data
limita de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu prevederile art.160 alin. (2) din Legea nr.98/2016, cu modificarile si
completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii
suplimentare cu a 11–a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise
în termenul precizat.