Feedback
I.D.: 92191016

Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness

Data publicarii
23.01.24 Exista 142.204 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
37535200 37440000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru înlocuirea echipamentelor de joaca vechi, deteriorate cu echipamente corespunzătoare din punct de vedere tehnic şi calitativ dar şi completarea locurilor de joacă cu echipamente noi în zonele unde acestea sunt insuficiente, pentru a satisface necesităţile de agrement ale grupului ţintă căruia le sunt destinate, respectiv copiilor şi adolescenţilor, autoritatea contractantă - Municipiul Craiova inten...
Pentru înlocuirea echipamentelor de joaca vechi, deteriorate cu echipamente corespunzătoare din punct de vedere tehnic şi calitativ dar şi completarea locurilor de joacă cu echipamente noi în zonele unde acestea sunt insuficiente, pentru a satisface necesităţile de agrement ale grupului ţintă căruia le sunt destinate, respectiv copiilor şi adolescenţilor, autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru pentru “Achiziţie echipamente locuri de joacă”, conform cerinţelor caietului de sarcini nr.44644 din 01.03.2022 , pe o perioada de 4 ani.Prin obiectivul Achiziţie echipamente locuri de joacă-acord cadru - Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness se urmărește o creștere a nivelului de educație și socializare, dar și a stării de sănătate a tuturor tinerilor, prin practicarea exercițiilor fizice și a sportului în aer liber, revigorarea activităților sportive, dezvoltarea activităților sportive în corelatie cu programele de dezvoltare urbană, creșterea participării tineretului în spațiul urban la activităţi sportive și de agrement.Cantitaţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru precum şi pentru fiecare contract subsecvent, pe fiecare lot în parte, sunt prezentate în Anexa nr.1(Lot 1) şi Anexa nr.2 (Lot 2) la caietul de sarcini nr.182 din 03.01.2022.Modificarea Acordului-cadru/contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.Modificarea Acordului-cadru in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu prevederile art.160 alin. (2) din Legea nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare cu a 11–a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu